H SAP ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η εταιρία Nestle, η μεγαλύτερη εταιρία τροφίμων παγκοσμίως, επέλεξε τις λύσεις SAP SuccessFactors continuous performance management (CPM) συμβατές και με κινητά τηλέφωνα για να διευκολύνει τη συνεχή ανατροφοδότηση ως προς την απόδοση των εργαζομένων της, καθώς και την καθοδήγησή τους με στόχο την ανάπτυξη. Στο πλαίσιο της ψηφιακής στρατηγικής για το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας, το πρόγραμμα CPM θα βοηθήσει τη Nestle να αναπτύσσει και να εξελίσσει τα ταλέντα της, ενθαρρύνοντας τον συνεχή διάλογο και την επικοινωνία ανάμεσα στους εργαζόμενους και τους managers με την αξιοποίηση εργαλείων απόδοσης και ανάπτυξης υψηλής τεχνολογίας.
Με εργαζόμενους σε 191 χώρες, η Nestle χρειάζεται να μπορεί να κάνει τους εργαζόμενους, συμμέτοχους στους ευρύτερους επιχειρηματικούς στόχους και στρατηγική της εταιρίας, ενώ ταυτόχρονα xρειάζεται να τυποποιεί τις διαδικασίες ανάπτυξης και διαχείρισης της απόδοσης. Με την μετάβαση σε ένα μοντέλο διαρκούς διαχείρισης της απόδοσης με τη βοήθεια των λύσεων SAP SuccessFactors, οι εργαζόμενοι της Nestle μπορούν να μετατρέψουν μια ετήσια διαδικασία αξιολόγησης βασισμένης στο προηγούμενο χρονικό διάστημα, σε μια συνεχή ροή δράσεων που εστιάζουν στην ανάπτυξη τους με στόχο την συνεχή βελτίωση και ανάπτυξη. Ταυτόχρονα, με την αξιοποίηση των λύσεων της SAP, η εταιρία έχει τη δυνατότητα να ευθυγραμμίσει τη διαχείριση απόδοσης με άλλες σημαντικές διαδικασίες του HR.
Η Nestle ενισχύει τη δημιουργία και ανάπτυξη ενός ψηφιακού εργατικού δυναμικού, εξασφαλίζοντας ότι οι εργαζόμενοί της ανά τον κόσμο έχουν πρόσβαση σε μια πλατφόρμα HR με βάση το cloud, προσβάσιμη μέσω κινητών τηλεφώνων. Προκειμένου να διευκολύνει την τυποποίηση, απλοποίηση και ενοποίηση των δεδομένων και των διαδικασιών HR, η Nestle προγραμματίζει την αξιοποίηση του SAP SuccessFactors Employee Central και των λύσεων SAP SuccessFactors για workforce analytics και workforce planning σε όλες τις περιοχές όπου δραστηριοποιείται με στόχο να είναι σε λειτουργία μέχρι το τέλος του 2019.