Το αντικείμενο του έργου: αφορά στην ανάπτυξη υπηρεσιών για τη λειτουργία Κέντρου Εξυπηρέτησης (CONTACT CENTER) Πολιτών και Επιχειρήσεων στον ΟΑΕΔ με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων, τη μείωση των επισκέψεων, την αύξηση των παρεχομένων υπηρεσιών και τέλος τη μείωση του κόστους του ΟΑΕΔ για την παροχή των υπηρεσιών αυτών.
Το έργο περιλαμβάνει: Ανάπτυξη συστήματος Contact Center και Integration, Σύστημα διαχείρισης και διαρκούς ενημέρωσης, Σύστημα Διαχείρισης στατιστικών στοιχείων και δεικτών SLA και KPI.
Η σύνθεση του έργου αποτελείται: από Call center υποδομής, Call center Βασικής Σύνθεσης και Δυνατοτήτων, Contact Center Υπηρεσίες Knowledge Management.
Το έργο θα είναι πολυεπίπεδο και θα συνδυάζει πλήθος τεχνολογιών αφενός για την επίτευξη του τελικού στόχου αφετέρου να αξιολογηθούν επιχειρησιακά από τον ΟΑΕΔ.