Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Kantar Worldpanel COMTECH, η κινεζική εταιρεία Xiaomi ανήλθε στη δεύτερη θέση αναφορικά με τις πωλήσεις smartphones στην Κίνα, κατακτώντας το 21% της αγοράς.
Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων παραμένει ακόμα η Samsung, με ποσοστό 23%, ενώ μεγάλο πλήγμα όσον αφορά το marketing δέχτηκε η Apple, ερχόμενη τρίτη με ποσοστό 16% της αγοράς.
Η έκθεση της Kantar δείχνει ότι κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2014, περίπου το 70% των καταναλωτών που αγόρασαν Xiaomi ήταν χρήστες smartphone, εκ των οποίων το 20% ήταν ήδη πιστοί πελάτες της Xiaomi. Το δύσκολο έργο της οικοδόμησης αναγνωρίσιμου εμπορικού σήματος και της ανάπτυξης καλύτερων λειτουργικών συστημάτων, φαίνεται πως άρχισαν να αποδίδουν για τη Xiaomi, εφόσον προσελκύει όλο και περισσότερους πελάτες.
Η πρόσφατη αύξηση των πωλήσεων της Xiaomi έχει μικρό αντίκτυπο στην Apple, δεδομένου ότι λιγότερο από το 5% των νεοαποκτηθέντων πελατών της προήλθαν από προηγούμενους χρήστες iPhone. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται πάρα πολύ καλό για την Samsung και τις τοπικές μάρκες Smartphone. Χαρακτηριστικό είναι ότι, οι χρήστες που δοκίμασαν για πρώτη φορά προϊόντα της Xiaomi, προήλθαν κατά 17% από τη Samsung και κατά 21% από μια εκ των μεγάλων κινεζικών εταιρειών (Huawei, ZTE, Lenovo, Coolpad, OPPO).
Η Xiaomi έχει αναπτυχθεί εκπληκτικά τα τελευταία χρόνια. Μέχρι το Μάιο του 2014 είχε ξεπεράσει την Apple όσον αφορά το μερίδιο των πωλήσεων και ήταν μπροστά από την Samsung σε σχέση με την επίδραση στους χρήστες. Αν και εξακολουθεί να είναι το νούμερο δύο και στις δύο κατηγορίες, η Xiaomi είναι ένας παίκτης που δεν μπορεί να αγνοηθεί.