Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 26/6/2014, το διπλό συνέδριο Social Media & e-Business World. Μια επιτυχία που επιβεβαιώθηκε από τους περίπου 2.800 συνέδρους που παρακολούθησαν τους συνολικά 72 ομιλητές της ολομέλειας και τα 20 θεματικά workshops.
Στο συνέδριο Social Media World, οι σύνεδροι παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις τοποθετήσεις ειδικών από όλα τα μέσα επικοινωνίας, σχετικά με την επίδραση των κοινωνικών δικτύων στη σύγχρονη κοινωνία, τη διάκριση φήμης και είδησης στη Δημοσιογραφία, καθώς και τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ προϊοντικού και πολιτικού marketing.
Οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι τα κοινωνικά δίκτυα, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach.
Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με το κοινό και στην διατήρηση του δεσμού επικοινωνίας.
Στην ολομέλεια του Συνεδρίου e-Business, οι ομιλητές και οι σύνεδροι, αναζήτησαν μαζί τη διάκριση μεταξύ επιχειρηματικότητας, ανάγκης και ευκαιρίας και τις διαφορετικές διαδρομές που ο επίδοξος αλλά και ο καταξιωμένος e- επιχειρηματίας πρέπει να ακολουθήσει. Όπως έγινε σαφές, τα βασικά εφόδια που μία ηλεκτρονική επιχείρηση οφείλει να έχει, είναι η τεχνολογική πλατφόρμα, το πλάνο προώθησης και η διαχείριση των προϊόντων. Ενώ φυσικά, το παζλ συμπληρώνεται από τις μεταφορές που φέρνουν το προϊόν στον τελικό καταναλωτή.
Σε ένα ανοιχτό διάλογο που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον, αντάλλαξαν τις απόψεις τους εκπρόσωποι της ελληνικής επιχειρηματικότητας, του εμπορίου, των logistics, ενώ πολύ ενδιαφέρουσα ήταν και η τοποθέτηση για το ευαίσθητο κομμάτι του οικοσυστήματος που αφορά τη δυνατότητα ελέγχου της αξιοπιστίας των συνεργατών μίας επιχείρησης.
Τέλος, αντικείμενο συζήτησης ήταν τα προβλήματα που προκύπτουν από τη σύνδεση του πραγματικού με τον ψηφιακό κόσμο και έγινε σαφές ότι οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις δεν είναι πολύ διαφορετικές από τις φυσικές όσον αφορά στη διαχείριση, αλλά αυτό που πραγματικά τους δίνει άλλη υπόσταση είναι μεγαλύτερη ευελιξία και η δυνατότητα επέκτασης σε άλλες αγορές.