Ρούχα, αθλητικά είδη, βιβλία και περιοδικά, ταξίδια και ξενοδοχεία (κρατήσεις) αγοράζουν οι Έλληνες ηλεκτρονικά, σύμφωνα με την έρευνα της Eurostat για το 2012. Με βάση τα ίδια στοιχεία στην Ελλάδα το 36% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου κάνει αγορές online, όταν στην Ευρώπη το ποσοστό αυτό είναι 59%.
Σύμφωνα επίσης με τη Eurostat, στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το 32% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν μέσω internet ρούχα και αθλητικά είδη και έκαναν κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία, ενώ το 2008 το ποσοστό αυτό ήταν 21%. Τα βιβλία και τα περιοδικά έρχονται στη δεύτερη θέση με 23%, έναντι 19% το 2008.
Οι Βρετανοί βρίσκονται στην πρώτη θέση με 82% και ακολουθούν οι Δανοί και οι Σουηδοί με 79%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Γερμανοί με 77% και οι Λουξεμβούργιοι με 73%. Στον αντίποδα βρίσκονται οι Ιταλοί, καθώς μόνο το 29% των χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές online, οι Βούλγαροι με 17% και οι Ρουμάνοι 11%.