Μία ακόμη χρονιά ανάπτυξης διέγραψε η Cosmote e-Value, ένα από τα μεγαλύτερα contact centers, η οποία σημείωσε αύξηση στον κύκλο εργασιών της, μεγαλύτερη από 35% το 2021, αναλαμβάνοντας νέα μεγάλα έργα για εταιρείες και οργανισμούς από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
Η αναπτυξιακή της πορεία σε συνδυασμό με την άριστη εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της, επιβραβεύτηκε με τρεις διακρίσεις στα φετινά European Contact Center & Customer Service Awards, την πιο σημαντική Ευρωπαϊκή διοργάνωση για τον κλάδο, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, και στην οποία έλαβαν μέρος πολυεθνικές εταιρείες Outsourcing και μεγάλα διεθνή brands από 32 ευρωπαϊκές χώρες.
Ειδικότερα, η εταιρεία απέσπασε Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Most Effective Management of Peak Demand για την αποτελεσματική συνεργασία της με το ΔΕΔΔΗΕ σε περιόδους κρίσεων και αυξημένων αναγκών εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πολιτών. Χάρη στην τεχνογνωσία, την ευελιξία και το καταρτισμένο προσωπικό που διαθέτει, η Cosmote e-Value διαχειρίστηκε αποτελεσματικά έως και πενταπλάσια κίνηση.
Επιπλέον, τιμήθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία Best Innovation in Customer Service για το σύστημα AI εξυπηρέτησης «Cosmote AI Personal Assistant». Ο Προσωπικός Βοηθός της Cosmote, που σχεδιάστηκε από την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της Cosmote e-Value, αντιλαμβάνεται και απαντά σε φυσική γλώσσα, καθοδηγώντας τους πελάτες μέσα στο Chat και το Τηλεφωνικό Κέντρο.
Στην Cosmote e-Value απονεμήθηκε, επίσης, Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Pan-European Contact Centre Operation για την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει σε πελάτες της σε όλη την Ευρώπη από τις εγκαταστάσεις της σε Ελλάδα και Ρουμανία.
«Τα σπουδαία αυτά ευρωπαϊκά βραβεία αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλλουν καθημερινά όλοι οι εργαζόμενοι στην Cosmote e-Value για την παροχή άριστης εμπειρίας επικοινωνίας, εξυπηρέτησης και υποστήριξης. Αποτελούν ένα ακόμη κίνητρο για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι, ώστε να αποτελούμε την κορυφαία επιλογή για όσους θέλουν να αναθέσουν σε αξιόπιστο εξωτερικό συνεργάτη τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών τους, εντός και εκτός συνόρων.», δήλωσε ο Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ και CEO Cosmote e-Value A.E. & e-Value International S.A., κ. Θανάσης Στράτος.
Η Cosmote e-Value κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των contact centers, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με 19 σύγχρονα κτίρια εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της σε 11 πόλεις, high end τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο σε 16 γλώσσες.