H Ericsson ανακοίνωσε σήμερα ότι στα πλαίσια της παγκόσμιας συνεργασίας της με το Fox Innovation Lab, το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Twentieth Century Fox, εργάζεται πάνω στην απόδειξη ορθότητας ιδέας (proof of concept) για τη διανομή μιας ευρείας γκάμας περιεχομένου της Fox.
Η απόδειξη ορθότητας ιδέας περιλαμβάνει νέες ταινίες και ταινίες αρχείου, ήχο/βίντεο 360°, εικονική (VR) και επαυξημένη (AR) πραγματικότητα, καθώς και περιεχόμενο υπερυψηλής ευκρίνειας 4K (4K Ultra-HD) με υψηλό δυναμικό εύρος (High Dynamic Range) σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, συσκευή ή δίκτυο. Η επαναστατική αυτή καινοτομία επιτρέπει αδιάλειπτη, βελτιστοποιημένη εμπειρία ψυχαγωγίας χωρίς καθυστερήσεις, η οποία μπορεί να υποστηριχθεί από όλες τις τρέχουσες αλλά και σχεδιαζόμενες συσκευές αναπαραγωγής, πλατφόρμες και δίκτυα.
Η απόδειξη ορθότητας ιδέας αξιοποιεί το ενοποιημένο δίκτυο διανομής UDN της Ericsson, συνδέοντας τους παρόχους περιεχομένου με τους παρόχους υπηρεσιών τελευταίου μιλίου με στόχο την αδιάλειπτη παροχή περιεχομένου. Η Fox συμμετέχει επίσης στο δίκτυο UDN της Ericsson ως πάροχος περιεχομένου· με τον τρόπο αυτό επεκτείνονται οι δικτυακές δυνατότητες της Fox στο δημόσιο τομέα (public domain), καθίσταται δυνατή η παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών ΟΤΤ, ενώ προάγεται σημαντικά το παραδοσιακό μοντέλο παροχής περιεχομένου.
Το δίκτυο UDN της Ericsson έχει στόχο να καλύψει τις υψηλότατες απαιτήσεις ποιότητας εικόνας της τεχνολογίας υπερυψηλής ευκρίνειας 4K με υψηλό δυναμικό εύρος. Σε διάφορα σημεία του δικτύου διανομής UDN «έως το άκρο» χρησιμοποιείται τεχνολογία ABR (προσαρμοζόμενος ρυθμός bit, Adaptive Bit Rate) και άλλες τεχνολογίες εισαγωγής και επεξεργασίας προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο που διανέμεται μέσω δικτύων κινητής ή άλλων ακραίων δικτύων προσφέρει τη βέλτιστη εμπειρία στον καταναλωτή.
O Hanno Basse, Chief Technology Officer της 20th Century Fox και Managing Director του Fox Innovation Lab, δηλώνει: «Η τεχνολογία υπερυψηλής ευκρίνειας 4K με υψηλό δυναμικό εύρος, η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα, καθώς και άλλες καινοτόμες μορφές περιεχομένου, προχωρούν δυναμικά και υπόσχονται μοναδικές, καθηλωτικές εμπειρίες για το χρήστη. Σε στενή συνεργασία με τους εξειδικευμένους τεχνικούς της Ericsson, προσφέρουμε την πρώτη μας απόδειξη ορθότητας ιδέας για να επιδείξουμε τεχνολογίες κορμού οι οποίες υπερβαίνουν τους περιορισμούς δικτύου και εύρους ζώνης. Θα παρουσιάσουμε μια βιώσιμη κατεύθυνση για τη δημιουργία νέων, επαναστατικών υπηρεσιών περιεχομένου που επεκτείνουν την ικανότητά μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές συναρπαστικό περιεχόμενο υψηλής αξίας.»
Η απόδειξη ορθότητας ιδέας αποτελεί ένα δοκιμαστικό πεδίο εξερεύνησης νέων, συναρπαστικών κατευθύνσεων για την οπτική εμπειρία του καταναλωτή, στις οποίες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η βελτιστοποίηση περιεχομένου βάσει συσκευής, οι εξατομικευμένες διαφημίσεις που εμφανίζονται την κατάλληλη στιγμή χωρίς χρονική καθυστέρηση, καθώς και πρωτοποριακές εφαρμογές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. Προσφέρει στους παραγωγούς και διανομείς περιεχομένου ένα ενδεικτικό πεδίο τεχνολογίας και μια ενδεικτική ροή εργασιών που τους βοηθούν να καθορίσουν τις διαδικασίες και τις απαιτήσεις της διανομής νέων τύπων περιεχομένου.
Ο Διομήδης Καστάνης, Vice President, Head of Technology, Software Solutions της Ericsson, δηλώνει: «Οι τεχνολογίες περιεχομένου, όπως για παράδειγμα η 4Κ υπερυψηλής ευκρίνειας με υψηλό δυναμικό εύρος και η εικονική πραγματικότητα, αποτελούν εκ φύσεως το επόμενο βήμα για παρόχους περιεχομένου οι οποίοι επιθυμούν να διαφοροποιήσουν την προσφορά τους, προσθέτοντας πραγματικά καθηλωτικές υπηρεσίες. Η συνεργασία μας με την Fox επικεντρώνεται στο να επιτρέψουμε τη διανομή αυτών των νέων μορφών περιεχομένου σε οποιονδήποτε τύπο συσκευής, με υψηλή ποιότητα και χωρίς υπερβολική κατανάλωση εύρους ζώνης. Για το σκοπό αυτό, ασχολούμαστε με κάθε πλευρά της αλυσίδας διανομής, συμπεριλαμβανομένου του υλικού, του περιεχομένου, της ροής εργασιών και της εμπειρίας του τελικού καταναλωτή. Είμαστε περήφανοι για τα σημαντικά βήματα που έχουμε κάνει σε αυτόν τον κλάδο και χαιρόμαστε με την ευκαιρία που μας δίνεται να διαμορφώσουμε αυτόν τον τομέα της αγοράς στη νέα, διαδικτυακή εποχή της τηλεόρασης.»