Άνοδο 4% για το πρώτο εξάμηνο του 2014 (€34,6εκ. έναντι €33,2εκ. του 2013) όσο και για το εννιάμηνο (+2,6% -€51,7εκ. έναντι €50,4εκ. του 2013) αποκαλύπτει η έρευνα online display διαφημιστικής δαπάνης του IAB Hellas.
Η άνοδος τροφοδοτήθηκε από αξιοσημείωτη αύξηση επενδύσεων κατά 4% κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αγγίζοντας τα €22εκ. και σταθερή εικόνα για το τρίτο, που ξεπέρασε τα €17εκ.
Στο δεύτερο τρίμηνο επικράτησαν και αυτό το έτος οι επενδύσεις από τον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων, κυρίως των προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Xρηματοοικονομικές υπηρεσίες, λιανεμπόριο και ψυχαγωγία επίσης κινήθηκαν ανοδικά σε αντίθεση με τις τηλεπικοινωνίες. Παράλληλα, στο τρίτο τρίμηνο πρώτες σε μερίδιο επένδυσης ήρθαν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, με δεύτερη κατηγορία τις τηλεπικοινωνίες, οι οποίες υπέστησαν περαιτέρω πτώση, τα καταναλωτικά προϊόντα και το λιανεμπόριο που πλέον αποτελεί σταθερά τέταρτη κατηγορία στη δαπάνη, με σημαντικές αυξήσεις από τρίμηνο σε τρίμηνο και μερίδιο άνω του 10%.
Η δαπάνη σε video διαφήμιση (μη συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών όπως YouTube) απέσπασε ενα 2,5-3% της συνολικής δαπάνης.