Δημοσιεύτηκε σήμερα από την Interbrand το top 10 των πολυτιμότερων brands του κόσμου για το 2011.
Στη λίστα που ανακοινώθηκε, οι 6 από τις 10 θέσεις καταλαμβάνονται από εταιρίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ενώ η Google και η Apple, είναι μία κατηγορία μόνες τους κυρίως λόγω της εντυπωσιακής ανόδου της αξίας του brand κατά 27% και 58%(!) αντίστοιχα.
Πολυτιμότερη μάρκα παραμένει η Coca Cola με αξία 71,8 δισ. δολάρια και άνοδο 2% σε σχέση με το 20101
2η η IBM με αξία που εκτιμάται στα 69,9 δισ. δολάρια και άνοδο 8%
3η η Microsoft, με αξία 59 δισ. δολάρια
4η η Google με εκτιμώμενη αξία στα 55,3 δισ. δολάρια και άνοδο 27%
5η η General Electrics με 42,8 δισ. δολάρια
6η η McDonald’s
7η η Intel
8η η Apple με αξία 33,4 δισ. δολάρια και εντυπωσιακή άνοδο 58%
9η η Disney
10η η HP