Τα τελευταία στοιχεία από το Παγκόσμιο GfK Digital, που εκδίδεται σε συνεργασία με την Consumer Electronics Association (CEA), προβλέπει ότι η παγκόσμια καταναλωτική δαπάνη, σε συσκευές τεχνολογίας θα ξεπεράσει για πρώτη φορά το ψυχολογικό φράγμα του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων το 2012, σημειώνοντας αύξηση κατά 5% σε σύγκριση το 2011, το οποίο σταμάτησε στα για 993 δισ. δολάρια.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έγιναν αντικείμενο συζήτησης, μεταξύ της ομάδας ερευνών της GfK και της Consumer Electronics Association στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης CES. Η συζήτηση αφορούσε τις τάσεις της αγοράς αναφορικά με τη βιομηχανία του Consumer Electronics. Χρησιμοποιώντας τα τελευταία παγκόσμια δεδομένα και τις προβλέψεις της GfK για τον ψηφιακό κόσμο, η παρουσίαση ανέλυσε τις βασικές τάσεις που διαμορφώνονται σε επίπεδο προϊόντων μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο παγκόσμιο πλαίσιο. Τονίστηκε η σημασία των διασυνδεμένων φορητών συσκευών (κινητών και tablets) ως βασική κινητήρια δύναμη της αύξησης της καταναλωτικής δαπάνης σε προϊοντικό επίπεδο και όχι τόσο σε επίπεδο υπηρεσιών, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν εξετάστηκαν όλοι οι παράμετροι που αλληλεπιδρούν στο οικοσύστημα.
«Παρά την επιβράδυνση της ανάπτυξης στις ήδη αναπτυγμένες αγορές, υπάρχει ακόμα ισχυρή ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές και ιδιαίτερα στην περιοχή της Ανατολικής Ασίας και της Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπη, κάτι που έχει βοηθήσει στη διατήρηση της παγκόσμιας δαπάνης το 2011 σε σχετικά υγιή επίπεδα του 8%», σύμφωνα με τον Steve Bambridge, Διευθυντή Επιχειρήσεων της GfK Boutique.
Ένα ακόμα συμπέρασμα ήταν ότι τα Smartphones θα παραμείνουν ως ο κύριος μοχλός ανάπτυξης το 2012. Οι εκτιμήσεις της έρευνας της GfK «World Digital» και οι προβλέψεις της, δείχνουν ότι η αλματώδης αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για smartphones θα είναι ο κύριος μοχλός ανάπτυξης των καταναλωτικών δαπανών και το 2012. Επιπλέον, οι πωλήσεις των tablet PCs, εκτιμάται ότι θα φθάσουν στα 39 δισεκατομμύρια δολάρια το τρέχον έτος, παρουσιάζοντας ισχυρή διψήφια αύξηση σε σχέση με το 2011.
«Σήμερα, οι καταναλωτές από κάθε γωνιά του πλανήτη ποθούν τις τελευταίες καινοτομίες της τεχνολογίας,” δήλωσε ο Steve Koenig, διευθυντής, Ανάλυσης Αγοράς της Consumer Electronics Association. “Η αύξηση της ζήτησης των καταναλωτών για τις συνδεδεμένες συσκευές κινητής τηλεφωνίας, αποτελεί τη βάση της αύξησης των παγκόσμιων λιανικών πωλήσεων για το τρέχον έτος.”