Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI.BRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Τετάρτη, 24 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI.BRIEF
InfoCom
Home»IT

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Πειραιά και της ΕΔΥΤΕ

04/06/2025infocomBy infocom4 Mins Read IT
Όλες οι εξελίξεις σε τηλεπικοινωνίες και τεχνολογία στο Google News!
Ακολουθήστε το Infocom.gr για τις σημαντικότερες ειδήσεις της ψηφιακής αγοράς.
Add as preferred source on Google

Τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου υποδέχθηκε στις 3/6/2025 στο Δημαρχείο Πειραιά ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, με αφορμή το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπεγράφη μεταξύ του Δήμου Πειραιά και του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε. – GRNET), φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Στόχος του Μνημονίου Συνεργασίας είναι η ψηφιακή ενδυνάμωση των πολιτών του Δήμου Πειραιά, η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και η βελτίωση των υπηρεσιών του Δήμου με την ανάπτυξη πρωτοβουλιών ψηφιακής καινοτομίας και εκπαίδευσης.

Το Μνημόνιο Συνεργασίας υπέγραψαν ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΔΥΤΕ Α.Ε. Αριστείδης Σωτηρόπουλος. Παρόντες ήταν επίσης ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού & Βιώσιμης Ανάπτυξης του Δήμου Πειραιά Δημήτρης Καρύδης και από η Επικεφαλής της Διεύθυνσης Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Ικανοτήτων Ευγενία Λόκανα και οι συνεργάτες της Διεύθυνσης Κωνσταντίνος Καλτσάς και Χρύσα Κασίμη.

Η συνεργασία θα ξεκινήσει με δράσεις στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών και των μαθημάτων της Εθνικής Ακαδημίας Ψηφιακών Ικανοτήτων και με την παροχή υπηρεσιών μέσω του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση, GR DigiGOV–InnoHUB, με φορέα υλοποίησης την ΕΔΥΤΕ.

Συγκεκριμένα, θα αναπτυχθούν:

  • Δράσεις για την ψηφιακή ενδυνάμωση και τον ψηφιακό εγγραμματισμό ευάλωτων κοινωνικών ομάδων
  • Πιλοτικές εφαρμογές και δράσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ψηφιακή διακυβέρνηση.
  • Πρωτοβουλίες ενίσχυσης της καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, με έμφαση στη γυναικεία επιχειρηματικότητα.
  • Δημιουργία Κοινοτήτων Μάθησης και Συνεργασίας ανάμεσα σε γονείς εκπαιδευτικούς και μαθητές για την ψηφιακή πολιτειότητα παιδιών.

Η υπογραφή του Μνημονίου σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα συνεργασίας της Κεντρικής Διοίκησης με την Τοπική Αυτοδιοίκηση μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο ευέλικτων δράσεων και με τη συμβολή της στη δημιουργία ενός σύγχρονου, καινοτόμου και ψηφιακά ώριμου Δήμου Πειραιά με ψηφιακά εγγράμματους, ενεργούς και συμμέτοχους πολίτες.

Ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, δήλωσε:

«Με ιδιαίτερη χαρά υποδέχθηκα τον φίλο, πρώην Δήμαρχο και Υπουργό Δημήτρη Παπαστεργίου στο Δημαρχείο Πειραιά, για την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας με το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας. Ο Δήμος Πειραιά είναι ο πρώτος Δήμος της χώρας που ξεκινάει το πρόγραμμα αυτό με ολοκληρωμένο τρόπο, σηματοδοτώντας μια στρατηγική συνεργασία για τον εκσυγχρονισμό και την ψηφιακή του εξέλιξη. Στόχος του Μνημονίου Συνεργασίας, το οποίο υπεγράφη μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, είναι μεταξύ άλλων, ο ψηφιακός εγγραματισμός ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, η στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας, η βελτίωση της λειτουργίας και των υπηρεσιών του Δήμου, μέσα από την ανάπτυξη δράσεων ψηφιακής καινοτομίας και εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών κ.α. Ο Δήμος Πειραιά αξιοποιεί σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία συνεργαζόμενος με αξιόλογους δημόσιους φορείς τεχνολογίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η καινοτομία και η τεχνογνωσία του ΕΔΥΤΕ αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο στην προσπάθειά μας να κάνουμε την πόλη μας πιο «έξυπνη», πιο προσβάσιμη και πιο φιλική. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Υπουργό, την διοίκηση και τα στελέχη του ΕΔΥΤΕ καθώς και τον Αντιδήμαρχο Δημήτρη Καρύδη και τους συνεργάτες του που δούλεψαν για την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας. Θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για έναν Δήμο ακόμα πιο σύγχρονο, διασυνδεδεμένο και ανθρώπινο».

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, δήλωσε:

«Η ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και η ισότιμη συμμετοχή όλων στην ψηφιακή μετάβαση αποτελεί βασική μας προτεραιότητα. Το Μνημόνιο Συνεργασίας του Δήμου Πειραιά και του ΕΔΥΤΕ κινείται σε αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση με τρεις βασικούς πυλώνες: τον ψηφιακό εγγραμματισμό των ηλικιωμένων ώστε να μπορούν να αξιοποιούν τα σύγχρονα εργαλεία και να γνωρίζουν τους κινδύνους του διαδικτύου, την πρόληψη και αντιμετώπιση του εθισμού των νέων στο διαδίκτυο και τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο για την προβολή και ανάπτυξή της. Ο Δήμος Πειραιά είναι από τους Δήμους που αντιλαμβάνονται την ανάγκη να κινηθούν γρήγορα προς το μέλλον και να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες προς όφελος των πολιτών τους. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο, Γιάννη Μώραλη, και όλους τους συνεργάτες του Δήμου για την ουσιαστική συνεργασία».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΔΥΤΕ, Αριστείδης Σωτηρόπουλος, δήλωσε:

«Η συνεργασία με τον Δήμο Πειραιά αναδεικνύει ότι ένας τεχνολογικός φορέας προηγμένων τεχνολογιών μπορεί να αναδείξει προωθημένες και καινοτόμες δράσεις σε τοπικό επίπεδο ενώ ταυτόχρονα μπορεί να απευθύνεται στον κάθε πολίτη με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών του ικανοτήτων για την κοινωνική του αυτονομία και την οικονομική του αυτοδυναμία».

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

GRNET ΕΔΥΤΕ Πειραιά
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Φίλιππος Μανδηλάρης, Info Quest Technologies: Η κυβερνοασφάλεια περνά από την προστασία στην ανθεκτικότητα

SmartTalks #123: Γιώργος Παλαιολόγος, AMY – Το έγγραφο ως δεδομένο!

Οκτώ στους δέκα Έλληνες δηλώνουν εξοικειωμένοι με την τεχνολογία

Επενδύσεις 1 δισ. ευρώ σε AI και ψηφιακές υποδομές στο επίκεντρο του Growthfund Summit

Microbase: Τι κάνει έναν Developer πραγματικά εξαιρετικό το 2026;

Δημήτρης Δάφνης, Cosmos Business Systems: Βλέπουμε πλέον την τεχνολογία ως στοιχείο εθνικής, θεσμικής και επιχειρησιακής ανθεκτικότητας

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Γεωπολιτικές εντάσεις και ενέργεια πιέζουν την οικονομική ανάκαμψη της Ευρώπης
  • Νέος δασμός €3 στην ΕΕ για αγορές χαμηλής αξίας από τρίτες χώρες
  • Η Ελλάδα εισέρχεται στον παγκόσμιο χάρτη των υπερυπολογιστών με τον «ΔΑΙΔΑΛΟ»
  • Οι επιταχυνόμενες αποσβέσεις μπαίνουν στο επίκεντρο για τις παραγωγικές επενδύσεις
  • Ελληνικό Κτηματολόγιο: «Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών, σε μια νέα εποχή με διαφάνεια»
  • Το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής ενισχύει την πρόσβαση στη δημόσια υγεία στη Βόρεια Ελλάδα
  • Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χρηματοδοτεί τους πρώτους Περιφερειακούς Κόμβους Καλωδίων
RSS itsecuritypro.gr
  • DNS Shield: Η νέα AI λύση προληπτικής κυβερνοασφάλειας της ClearSkies
  • Mindbreeze: AI-driven enterprise intelligence
  • Η TicTac ενισχύει τη διοικητική της ομάδα με τον Δημήτριο Μαραγκό στη θέση του Chief Information Officer
  • Η eSafe Hellas και η Island παρουσίασαν το μέλλον του Enterprise Workspace σε ένα exclusive roundtable event
  • Ημερίδα του ΣΕΠΕ για την «Ελλάδα της Νέας Ψηφιακής Εποχής», στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Beyond 2026
  • Η DrayTek εισέρχεται στην εποχή του Wi-Fi 7 με το VigorAP 1070C
  • Microsoft: Tο μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης βρίσκεται στα συστήματα, όχι στα μεμονωμένα μοντέλα
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.