To Oracle Modern Business Forum θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 6 Μαρτίου 9.00-16.00 στο χώρο του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών. Στόχος της εκδήλωσης είναι να βοηθήσει τα στελέχη των χρηματοοικονομικών, των πωλήσεων, του HR, του marketing, της εφοδιαστικής αλυσίδας και της εξυπηρέτησης πελατών να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και να ενισχύσουν την επιχειρηματική ανάπτυξη των οργανισμών τους χρησιμοποιώντας τη νέα γενιά cloud εφαρμογών Software as a Service (SaaS), με ενσωματωμένη πλέον τεχνητή νοημοσύνη (AI).
Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν οι εξελίξεις στο χαρτοφυλάκιο cloud επιχειρηματικών εφαρμογών της Oracle και οι ενσωματωμένες σε αυτό νέες Oracle Adaptive Intelligent εφαρμογές, οι οποίες δίνουν στους τελικούς χρήστες έξυπνη και έγκαιρη αξιοποιήσιμη πληροφόρηση για ταχύτερα αποτελέσματα με τη χρήση Oracle Enterprise Resource Planning Cloud, Oracle Human Capital Management Cloud, Oracle Supply Chain Management Cloud και Oracle Customer Experience Cloud.
Επιπλέον, θα παρουσιαστεί πληθώρα επιχειρηματικών ιστοριών επιτυχίας από εταιρείες όπως οι: Aegean Airlines, Corinthia Hotels, ΟΠΑΠ, SingularLogic, Space Hellas, Stepstone, Τράπεζα Πειραιώς, Unisystems, Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, ώστε να αναδειχθεί το πώς μπορούν οι εταιρείες να αξιοποιήσουν τεχνολογικές καινοτομίες όπως το cloud, η AI, τα εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, το Internet of Things κ.ά.
Ο Cesare Capobianco, Vice President Applications Sales για την Κεντρικοανατολική Ευρώπη της Oracle, δήλωσε: «Η παρουσίαση αυτών των νέων δυνατοτήτων και βελτιώσεων στοχεύει στο να βοηθήσει τους οργανισμούς κάθε μεγέθους να μετασχηματίσουν κρίσιμες επιχειρηματικές λειτουργίες, ώστε να ενισχυθεί η ανάπτυξη και η ανταγωνιστικότητά τους. Στην πιο πρόσφατη έκδοση των Oracle Cloud Applications περιλαμβάνονται εκατοντάδες νέες καινοτομίες, που βοηθούν τους πελάτες να δημιουργήσουν έξυπνες, συνδεδεμένες και πελατοκεντρικές υπηρεσίες. Επιπλέον, παρουσιάζουμε μια νέα λύση που εμπλουτίζει την εμπειρία των πελατών γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Η νέα έκδοση περιλαμβάνει, επίσης, περαιτέρω βελτιώσεις για την εμπειρία χρήστη και αλλαγές που ζήτησαν οι πελάτες μας για το ανθρώπινο δυναμικό και τα χρηματοοικονομικά.»
Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με την απονομή των βραβείων Business Innovation και Partner of the Year.
Για εγγραφές και πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.oracle.com/goto/mb2018 .
Η εκδήλωση διοργανώνεται με την αιγίδα της ΕΕΔΕ και την επιστημονική υποστήριξη των Ελληνικών Ινστιτούτων : Εξυπηρέτησης Πελατών, Μάνατζμεντ Ανθρωπίνου Δυναμικού, Μάρκετινγκ, Οικονομικής Διοικήσεως, και Πληροφορικής & Επικοινωνιών.
Η εκδήλωση υποστηρίζεται χορηγικά από:
Platinum: Intrasoft International
Gold: SingularLogic, Unisystems
Silver: ATC, Cognity, Inplenion, Logicom, Softecon, TalentTeam
Media: Advertising, Biztech, Businessnews, BusinessToday, ComToday, DailyFax, HR Professional, Huffington Post, ICTPlus, Infocom, Ναυτεμπορική, NetFax, Supply Chain & Logistics, Tech Channel Partner
Τα Oracle Cloud Applications αποτελούν μια ολοκληρωμένη και πλήρως ενοποιημένη σουίτα εφαρμογών με τις οποίες οι οργανισμοί αυξάνουν την επιχειρηματική ευελιξία και μειώνουν τα κόστη. Η πιο πρόσφατη έκδοση περιλαμβάνει νέες δυνατότητες και βελτιώσεις για τα Oracle Supply Chain Management (SCM) Cloud, Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite, Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud και Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud. Επιπλέον, η Oracle έχει βελτιώσει την εμπειρία χρήστη στα Oracle Cloud Applications ώστε να βοηθήσει τους πελάτες να εξατομικεύσουν την εμπειρία τους και να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την παραγωγικότητα, τη διορατικότητα και τη συνεργασία.