Ζημιές ως τελικό αποτέλεσμα και οριακή μείωση του κύκλου εργασιών της (0,1%) παρουσίασε για το 2014 η Forthnet ενώ οι συνδρομητές της τόσο στις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες όσο και στη Nova αυξήθηκαν.
Η Forthnet συνεχίζει να έχει υψηλό τραπεζικό δανεισμό στα 325,7 εκατ. ευρώ, χωρίς να έχει καταφέρει – τουλάχιστον όπως φαίνεται από την Οικονομική της Έκθεση – να προχωρήσει στην αναχρηματοδότηση των δανείων της, ενώ δεν έχει αποπληρώσει δόσεις συνολικού ύψους 160 εκατ. ευρώ. Όπως σημειώνεται από τους Ανεξάρτητους Ορκωτούς Ελεγκτές διαπιστώνεται αβεβαιότητα για την ικανότητα της Forthnet να προχωρήσει σε αναχρηματοδότηση του συνόλου των δανειακών της υποχρεώσεων αλλά και ως προς την επάρκεια κεφαλαίου κίνησης που εξαρτάται από την επιτυχή ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης των δανειακών της υποχρεώσεων.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 374,9 εκατ. ευρώ. Μείωση 7,2% σημειώθηκε στο EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) που διαμορφώθηκε στα 59,9 εκατ. ευρώ. Οι ζημιές της (προ φόρων) διαμορφώθηκαν στην προηγούμενη οικονομική χρήση σε 51,7 εκατ. ευρώ έναντι επίσης ζημιών 53,2 εκατ.
Το σύνολο των υποχρεώσεων της εν λόγω εταιρείας είναι 669,5 εκατ. ευρώ. Εκτός από τον τραπεζικό δανεισμό που προαναφέραμε και που έχει καταστεί στο σύνολό του βραχυπρόθεσμος εμφανίζει βραχυπρόθεσμες λοιπές υποχρεώσεις ύψους 221,6 εκατ. ευρώ.
Ακόμη, βάσει των υπολοίπων στοιχείων που ανακοίνωσε η Forthnet στο τέλος του Δεκεμβρίου του 2014, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ήταν 363,5 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση 27,4%, σε σχέση με το τέλος του 2013. Οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 6,1% συγκριτικά με πέρυσι (671,2 χιλιάδες), ενώ οι συνδρομητές στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης αυξήθηκαν 12,1% συγκριτικά με το 2013, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 507,3 χιλιάδων συνδρομητών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Forthnet Πάνος Παπαδόπουλος με αφορμή τα αποτελέσματα του 2014 δήλωσε: «Παρά το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο οδήγησε στη συρρίκνωση του κύκλου εργασιών του κλάδου, η στρατηγική μας συνέβαλε στη σταθεροποίηση των εσόδων της εταιρείας και στην αύξηση της συνδρομητικής βάσης στις βασικές κατηγορίες υπηρεσιών. Ειδικότερα, η συνδρομητική βάση παρουσίασε μία σταθερή αύξηση, κυρίως λόγω της απήχησης της υπηρεσίας Nova 3Play, παρά τον έντονο ανταγωνισμό σε επίπεδο τιμών. Η στρατηγική μας για τα επόμενα τρίμηνα, θα είναι η συνέχιση της ανάπτυξης καινοτόμων προτάσεων και υπηρεσιών που μας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, καθώς και η περαιτέρω προσαρμογή του κοστολογικού μοντέλου της εταιρείας, προκειμένου να ανταπεξέλθει στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς».