Σε μεγάλη μείωση του προσωπικού της προχώρησε η hellas online, εκχωρώντας σε τρίτη εταιρεία (outsourcing) τις δραστηριότητες της εξυπηρέτησης πελατών και των πωλήσεων λιανικής (οικιακοί πελάτες).
Η απόφαση ανακοινώθηκε σήμερα και υλοποιείται τάχιστα. Ήδη έχουν υπογράψει τα σχετικά έγγραφα εργαζόμενοι που φεύγουν οι περισσότεροι εκ των οποίων μεταφέρονται στην εταιρεία 360 Connect, η οποία αναλαμβάνει τις δραστηριότητες που διακόπτονται, για λογαριασμό της hellas online.
Πρόκειται για 455 άτομα σε σύνολο 742 (επίσημα στοιχεία τέλος Σεπτεμβρίου 2013).
Στους εργαζόμενους που αποχωρούν δίνονται οι αποζημιώσεις, με βάση τα δικαιώματα που έχουν θεμελιώσει και διασφαλίζεται ότι θα διατηρήσουν τις αποδοχές τους για διάστημα 3 μηνών, από την μετάβασή τους στην νέα εταιρεία.
Η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία του ομίλου της Ιντρακομ προχώρησε στη συγκεκριμένη κίνηση επικαλούμενη την ανάγκη μείωσης του κόστους λειτουργίας της και το γεγονός ότι από πέρσι μέρος των λειτουργιών που σταματά, περί το 30%, έχει μεταφερθεί στην 360 Connect.
Η πρακτική αυτή (με διάφορες παραλλαγές) το τελευταίο διάστημα συναντάται ολοένα και περισσότερο στις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες στη χώρα μας οι οποίες με την αιτιολογία ότι δεν πρόκειται για τον βασικό κορμό της δουλειάς τους εκχωρούν δραστηριότητές τους σε εξωτερικούς συνεργάτες.
Διαφορετική άποψη βεβαίως διατυπώνει το Συνδικάτων Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής του νομού Αττικής (ΣΕΤΗΠ) το οποίο κατήγγειλε τη διοίκηση της hellas online για την εν λόγω απόφασή της.
Στελέχη της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας σημείωναν χθες ότι δεν θα επηρεαστούν οι συνδρομητές της καθώς η υποδομή παραμένει υπό τον έλεγχό της.