Browsing: Πρόσωπα

Η Forscope, είναι ο μεγαλύτερος μεσίτης λογισμικού στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, με έδρα το Μπρνο της Τσεχίας και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2020 έχοντας παρουσία σε ακόμα 9 ευρωπαϊκές χώρες. Βασικό αντικείμενο της Forscope είναι η παροχή μεταχειρισμένου και πλήρως νόμιμου λογισμικού σε επιχειρήσεις οποιασδήποτε κλίμακας, του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Μιλήσαμε με τον κ. Γιώργο Χατζηπέτρου, Country Manager στη Forscope, για τα σχέδια και τις προοπτικές της εταιρείας μετά την έναρξη των δραστηριοτήτων της στη χώρα μας.

Οι Ολυμπιακές Αγώνες στο Παρίσι ξεκίνησαν και, για εμάς, η τελετή έναρξης αποτέλεσε άλλη μια απόδειξη του τι μπορεί να κάνει η τεχνολογία ◆ Ναι, ήταν κάτι διαφορετικό, υπήρχαν καινοτομίες, όμορφα στιγμιότυπα, κάποια… συζητήσιμα, κάποια ίσως λίγο κουραστικά, ένα αποκορύφωμα με την Celine Dion, αλλά η τεχνολογία ήταν εκείνη που έδειξε τα «δόντια» της, σε κάθε επίπεδο ◆ Και μην μας βάλετε να συγκρίνουμε την έναρξη με τους Ολυμπιακούς του 2004 ◆ Άλλες καταστάσεις, άλλες τεχνολογίες, άλλα «vibes»

Καλά, δεν είναι η είδηση του αιώνα -όπως για λόγους clickbate γράφτηκε από κάποιους- αλλά το βραβείο η είδηση της χρονιάς το κερδίζει άνετα! ◆ Άλλωστε, ο πάντα εύστοχος προφητικά και εύστροφος τηλεπικοινωνιακά, Χάρης Μπρουμίδης, το είχε πει πριν από 3 χρόνια ◆ “Δεν θα υπάρχει αποκλειστικότητα στο περιεχόμενο”. ◆ Και τώρα “ήρθε η ώρα του Βαλαώρα”, όπως έλεγε και το παλιό ποδοσφαιρικό σύνθημα

H πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι πλέον απαραίτητη για την καθηµερινή µας ζωή, επηρεάζοντας την εργασία, την εκπαίδευση και την επικοινωνία µας. Κανείς δεν µπορεί να φανταστεί έναν κόσµο χωρίς Internet. Ωστόσο, πολλές αποµακρυσµένες και αγροτικές περιοχές παραµένουν χωρίς πρόσβαση. Σε αυτό το σηµείο, στο «παιχνίδι» µπαίνουν οι δορυφορικές τηλεπικοινωνίες, που υπόσχονται να φέρουν το διαδίκτυο ακόµα και στα πιο αποµονωµένα µέρη του κόσµου!

Ο Erich Smidt, Vice President Sales, EMEA, the Rajant Corporation, μιλάει στο InfoCom για τις καινοτόμες λύσεις δικτύωσης της εταιρείας, παρουσιάζοντας τα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με το LTE/5G και το Wi-Fi. Με παρουσία σε περισσότερες από 80 χώρες, η Rajant επεκτείνεται τώρα και στην Ελλάδα, συνεργαζόμενη με την AMY SA για την παροχή αξιόπιστων λύσεων ασύρματης δικτύωσης στις τοπικές βιομηχανίες.

Πίσω στα 90s, και καθώς η Apple βρισκόταν σε ένα χρονικό σημείο στην ιστορία της κατά το οποίο προσπαθούσε να κάνει ένα δυναμικό «come back», έκανε την εμφάνισή της η διαφημιστική εκστρατεία «think different». Η ιστορία, μέχρι να φτάσουμε στην προβολή του σχετικού διαφημιστικού σποτ, έχει το δικό της ενδιαφέρον. Τόσο για τις επιχειρήσεις του σήμερα, όσο και για τους επαγγελματίες. Γι’ αυτό και εμείς θα εστιάσουμε στα διαχρονικά μηνύματά του.