Browsing: Συνεντεύξεις

Ο Birgir Jonsson, CEO της PLAY Airlines, λίγους μήνες μετά την είσοδο της εταιρείας στην ελληνική αγορά, μιλά για το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης εταιρείας, τη σημερινή εικόνα της αεροπορικής βιομηχανίας και τον προσανατολισμό της Play Airlines στην ψηφιακή τεχνολογία, τονίζοντας, παράλληλα, πως «στόχος μας είναι να κερδίσουμε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στους τομείς της δραστηριότητάς μας και να συνεχίσουμε να κάνουμε τα ταξίδια πιο προσιτά στους ανθρώπους».

Στο 16ο επεισόδιο, η Βάντα Γιανναρά, Managing Director της DGTAL, μιλά στην εκπομπή SmartTalks και τον Χρήστο Κοτσακά για τις υπηρεσίες που προσφέρει η DGTAL, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών από παραδοσιακούς τομείς, την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, την ελληνική αγορά, τις ευκαιρίες καριέρας και το μέλλον!

Ο Max Peterson, Vice President Worldwide Public Sector της AWS, παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά του AWS European Sovereign Cloud που ανακοίνωσε, πριν από μερικές, η εταιρεία, τονίζοντας ότι αποτελεί μια υποδομή η οποία θα βρίσκεται, στο σύνολό της, εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σημειώνει, παράλληλα, πως «προκειμένου το cloud να ξεδιπλώσει πλήρως τις δυνατότητές του, είναι απαραίτητο οι πελάτες να έχουν τον έλεγχο των δεδομένων τους» και τονίζει πως το cloud παίζει καθοριστικό ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας.

Άμεσα διαθέσιμο είναι το 15ο επεισόδιο των SmartTalks, της διαδικτυακής εκπομπής που φιλοξενεί σημαντικά πρόσωπα από τον κόσμο της τεχνολογίας, των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και του επιχειρείν!

Ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, μιλάει στο InfoCom για τη συμφωνία με τη MediaMarkt και την ανάπτυξη των Public + home, σημειώνοντας πως «είμαστε πολύ χαρούμενοι που 1+1 δείχνει ήδη να κάνει πάνω από 2». Τονίζει, μεταξύ άλλων, πως «έχουμε διαμορφώσει ένα καινοτόμο οικοσύστημα με αποδοτικές συνέργειες οι οποίες έχουν επίκεντρο τον πελάτη» και πως στόχος «εξακολουθεί να είναι η ενίσχυση της omnichannel στρατηγικής». Την ίδια στιγμή, αναφέρει πως η ανακοίνωση της συνεργασίας με τη Vodafone «ήταν μόνο η αρχή μίας πολυεπίπεδης δραστηριότητας» και πως «ο τομέας της ενέργειας έχει σίγουρα ενδιαφέρον και μελετάμε πιθανές συνεργασίες».

H Δάφνη Μπεχτσή, Founder & Managing Director της Cinobo, της streaming πλατφόρµας που παίρνει την ονοµασία της από τη φράση «cinema no borders», µιλάει στο Women in Digital για τα πρώτα βήµατα της υπηρεσίας, το σηµείο στο οποίο βρίσκεται σήµερα αλλά και το µέλλον, τονίζοντας πως στόχος είναι «να προωθήσουµε την ποικιλοµορφία στην αφήγηση και να την κάνουµε προσβάσιµη σε όλους». Όσον αφορά στο θέµα «γυναίκα και εργασία», υποστηρίζει πως «είναι -όπως έχουν πει- “σιωπηλή επανάσταση” που έρχεται από µακριά, διαρκεί πολύ και έχει µέλλον µπροστά της».

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο του στο studio τον διοργανωτή συνεδρίων & εκδότη Κώστα Νόστη, από την εταιρεία Smartpress, συζητούν για τον ρόλο των Συνεδρίων στο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και ενός επαγγελματία.