Άμεσα διαθέσιμο είναι το 26ο επεισόδιο των SmartTalks, της διαδικτυακής εκπομπής που φιλοξενεί σημαντικά πρόσωπα από…
Browsing: Συνεντεύξεις
Σε μια αποκλειστική συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια MWC24, ο Jefferson Wang, Global Technology Convergence Lead της Accenture, μίλησε στο Infocom για την τρέχουσα κατάσταση και τη μελλοντική πορεία των τηλεπικοινωνιών, αναλύοντας την συσχέτιση μεταξύ της τεχνολογικής εξέλιξης και των απαιτήσεων της αγοράς. Σημείωσε, παράλληλα, πως «ως management consultants, η δουλειά μας ήταν πάντα να βρίσκουμε τις ανεπάρκειες σε μια διαδικασία και να τη βελτιστοποιούμε. Τώρα, περνάμε από την αυτοματοποίηση στη νοημοσύνη».
Καθώς οι επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με ολοένα και περισσότερες κυβερνοαπειλές, οι παραδοσιακές στρατηγικές κυβερνοασφάλειας υφίστανται έναν σημαντικό μετασχηματισμό. Μέσω συνέντευξης που παραχώρησε στο Infocom ο Marc Rivero, Lead Security Researcher της Global Research and Analysis Team (GReAT) της Kaspersky, στο περιθώριο του MWC24, ρίχνει «φως» στο εξελισσόμενο τοπίο των κυβερνοεπιθέσεων, ιδιαίτερα στον τομέα των κρίσιμων υποδομών όπως οι μεταφορές, τονίζοντας, παράλληλα, τον ρόλο της εκπαίδευσης και της ευαισθητοποίησης.
Σε μια αποκλειστική συνέντευξη με το Infocom, κατά τη διάρκεια του MWC24 στη Βαρκελώνη, ο Ιωάννης Τενίδης, Επικεφαλής Marketing του Επιχειρησιακού Τομέα Ασύρματων Λύσεων της Intracom Telecom, μίλησε για τους φιλόδοξους στόχους και τις πρωτοποριακές στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον της συνδεσιμότητας στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Καθώς διανύουμε μια εποχή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, η εταιρεία αναπτύσσει τη ραχοκοκαλιά της υποδομής που είναι απαραίτητη για τις αυξανόμενες απαιτήσεις που υπάρχουν.
Στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά, τα επόμενα βήματα στα οποία θα πρέπει να προχωρήσουν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους αναφέρθηκε, σε δηλώσεις που πραγματοποίησε κατά τη διάρκεια του MWC 2024 προς Έλληνες δημοσιογράφους, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.
Σε μια αποκλειστική συνέντευξη κατά τη διάρκεια του MWC24, ο Matthieu Bourguignon, Senior Vice-President, Network Infrastructure Europe της Nokia, μίλησε στο Infocom για τον τομέα των τηλεπικοινωνιών, τις προκλήσεις και τις μελλοντικές εξελίξεις, εστιάζοντας στους κβαντικούς υπολογιστές, την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης, τις κρίσιμες υποδομές και τις στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον της συνδεσιμότητας σε ολόκληρο τον κόσμο, τονίζοντας πως «στη Nokia, πιστεύουμε ότι όλα αρχίζουν να γίνονται business και mission critical».
Στο πλαίσιο του MWC24 που πραγματοποιείται στη Βαρκελώνη, η Intracom Telecom παρουσίασε το όραμά της για το μέλλον των τηλεπικοινωνιών, όπως και τα σημαντικά βήματα που έχουν επιτευχθεί στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και των analytics σε κάθε βιομηχανία. Μιλώντας στην κάμερα του Infocom, ο Σωτήρης Μπίθας, Διευθυντής Marketing Λύσεων Λογισμικού της εταιρείας, αναφέρθηκε στις λύσεις που φέρνουν στο προσκήνιο τις μετασχηματιστικές δυνατότητες που προσφέρουν αυτές οι τεχνολογίες – όχι μόνο στις τηλεπικοινωνίες, αλλά σε κάθε τομέα.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε η Dominique Leroy, Board Member της Deutsche Telekom και υπεύθυνη για την Ευρώπη, κατά τη διάρκεια συνάντησης με Έλληνες δημοσιογράφους στο περιθώριο του φετινού Mobile World Congress, αναφέρθηκε στις προοπτικές και τις προκλήσεις που παρουσιάζει ο τηλεπικοινωνιακός τομέας, στον ψηφιακό μετασχηματισμό που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα, αλλά και στη σημαντική «αλλαγή εποχής» στον ΟΤΕ, που θα πραγματοποιηθεί μέσα στο ερχόμενο καλοκαίρι.
Ο Μάνος Πέπης, Technology Manager της Team Candi, μιλάει στο Infocom για την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης και την προσέγγιση που έχει υιοθετήσει η Team Candi γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα, τονίζοντας πως «η αγορά μας έχει ωριμάσει αρκετά στην έννοια του ΑΙ, κάτι που φαίνεται στα αποτελέσματα των ερευνών που γίνονται».
Ο Felix Zhao, Country Manager Ελλάδας, Βουλγαρίας και Κύπρου της Dahua Technology, μιλάει στο Infocom για την παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα και τους τομείς στους οποίος στοχεύει. Υπογραμμίζει πως «επενδύει κάθε χρόνο περίπου το 10% των εσόδων από τις πωλήσεις σε Ε&Α» και τονίζει πως στόχος, για την ελληνική αγορά, είναι να προσφέρει ένα υψηλής ποιότητας χαρτοφυλάκιο προϊόντων και λύσεων, τόσο σε B2B όσο και B2C. Σημειώνει, παράλληλα, πως «ως κορυφαίο brand AIoT, πιστεύει ότι η μελλοντική πρόκληση στην αγορά θα είναι οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης».