Browsing: Τηλεφωνία

Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές της Wind η όλη κίνηση σχετίζεται με το αυτονόητο της καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών και δεν υπάρχει θέμα να σταματήσει η εταιρεία να έχει και εσωτερικά τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Η αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη που οφείλεται στις συνεχείς επενδύσεις της WIND στο δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας σε συνδυασμό με τις ανταγωνιστικές εμπορικές προσφορές είχαν ως αποτέλεσμα να σημειώσει σημαντική αύξηση σε νέες συνδέσεις κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2014.