Η Kaspersky Lab παρουσιάζει ένα νέο portal που φιλοξενεί μια σειρά από μοναδικά διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία, τα οποία αποτυπώνουν σε πραγματικό χρόνο την εικόνα του ψηφιακού κόσμου και των χρηστών του.
Browsing: Internet
Η OgilvyOne δημιούργησε τη νέα καμπάνια του ΟΤΕ για την υπηρεσία «Η επιχείρησή σου.gr».
Ο Ισραηλινός χάκερ Οράν Χαφίφ, ανακάλυψε ένα μεγάλο κενό ασφάλειας στο Gmail και η Google αποφάσισε να τον ανταμείψει με το ποσό των 500 δολ.
Η isMOOD, με την πρωτοποριακή εφαρμογή της MOODial.gr, έρχεται να δώσει νόημα στους σχολιασμούς των ψηφιακών κοινωνικών δικτύων, αποτυπώνοντας τον παλμό των φιλάθλων του Mundial 2014.
Το περιοδικό iPlanet της iSquare, με αφιέρωμα στα 30 χρόνια του Mac, τώρα διαθέσιμο και στο App Store.
Το site της hellas online αλλάζει, δίνοντας μεγαλύτερη αξία στην online καθημερινότητα μας.
Η απόφαση της Hailo να επεκτείνει της συνεργασία της με οδηγούς mini-cab, προκάλεσε την έντονη αντίδραση των συνεργαζόμενων οδηγών ταξί του Λονδίνου.
Το Friend Or Foe είναι η νέα δωρεάν εφαρμογή της Kaspersky Lab για το Facebook που επιτρέπει στους χρήστες να αξιολογήσουν πόσο «πολύτιμοι» είναι οι ψηφιακοί τους φίλοι.
Καμία πρόοδος δεν έχει σημειωθεί στην κατεύθυνση της εισόδου των εναλλακτικών τηλεπικοινωνιακών παρόχων στο VDSL, ενάμισι περίπου χρόνο μετά την έγκριση από την ΕΕΤΤ των τιμολογίων του ΟΤΕ και την έναρξη της δικής του δραστηριοποίησης.
Τη δημοφιλή και ενδιαφέρουσα εφαρμογή Word Lens εξαγόρασε η Google, με σκοπό να «έρθει η τεχνολογία στο ευρύ φάσμα γλωσσών του Google Translate».