Συχνότερη χρήση του Viber ως πλατφόρμας για διαφήμιση
Browsing: Μελέτες
49% όσων συμμετείχαν στη μελέτη δηλώνει ότι θα συνεχίζει να αγοράζει μέσω διαδικτύου ακόμα και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων
Πανευρωπαϊκή έρευνα αποκαλύπτει πώς η πανδημία έχει επηρεάσει το μέλλον των σπιτιών και του τρόπου ζωής των καταναλωτών
Η ετήσια μελέτη αναφέρει πως ενώ το 2020 υποχρέωσε τους ανθρώπους να επανεξετάσουν τον τρόπο που ζουν, εργάζονται και διασκεδάζουν, το 2021 θα αναδυθούν επτά τάσεις οι οποίες χαρτογραφούν ένα νέο, ελπιδοφόρο έδαφος για τις επιχειρήσεις, τους καταναλωτές και την κοινωνία συνολικά
Η συμβολή του κύκλου εργασιών του κλάδου στο ΑΕΠ της Ελλάδας κυμάνθηκε στο 2,7% το 2019
Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης και η ορθή επικοινωνία των σχεδίων για το 5G, αποτελούν κρίσιμες προτεραιότητες
Το ψηφιακό στοιχείο βασιλεύει, αλλά το φυσικό κατάστημα παίζει βασικό ρόλο στην πολυκαναλική προσέγγιση
Οι τράπεζες οφείλουν να κερδίσουν πάλι την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρουν επικερδείς συμβουλευτικές υπηρεσίες, ως βάση της αναπτυξιακής τους στρατηγικής
Μας απασχόλησαν και ένα σωρό άλλα θέματα που αποτυπώνονται στις αναζητήσεις μας ανά κατηγορία
Μόνο το 18 % των ειδικών στις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών είναι γυναίκες