Σημαντική πρόοδος στους στόχους για το 2025 – αύξηση του ποσοστού ικανοποίησης πελατών
Browsing: Μελέτες
Δημοσιεύτηκε η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020-2021 – Πως εξελίσσεται το όραμα της εταιρείας για την ψηφιακή κοινωνία του αύριο
Μόνο το 30% των Ελλήνων αγοραστών έχουν επιστρέψει σε ένα brand που είχαν ορκιστεί να μην ψωνίσουν ποτέ ξανά
Έρευνα σχετικά με τους μισθούς και τις παροχές στα στελέχη πληροφορικής διεξήγαγε το kariera.gr με την απομακρυσμένη εργασία να αποτελεί την πιο σημαντική παροχή μεταξύ άλλων
Η εμπιστοσύνη, η εξατομίκευση και οι “digital-first” εμπειρίες γίνονται, ολοένα και περισσότερο, το επίκεντρο για την κάλυψη των αναγκών των πελατών
To ECO (Environmentally-friendly, Conscious, Organic) shopping σε συνεχή άνοδο: πως να ακολουθήσετε τη δημοφιλή αυτή τάση που αποτελεί μία νέα πρόκληση για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Η ψηφιακή ετοιμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα του 2022
Η υπέρβαση των προκλήσεων απαιτεί την επανεφεύρεση της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς διαμορφώνεται μια νέα οικονομική τάξη πραγμάτων
Ο μισθός και η εργασιακή εξάντληση (burnout) είναι οι κύριοι λόγοι για αλλαγή εργασίας
Τα συνολικά μηνύματα από πελάτες που επέλεξαν τη λύση SD-WAN της Huawei είναι εξαιρετικά θετικά