Οι Έλληνες εργοδότες φαίνεται να υποστηρίζουν τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, καθώς το 41% των τμημάτων HR των εταιρειών αξιοποιεί ήδη τη νέα τεχνολογία
Browsing: Μελέτες
Η βιώσιμη ανάπτυξη εδραιώνεται ως παράγοντας διαμόρφωσης των μακροπρόθεσμων εταιρικών αποφάσεων
Η τεχνητή νοημοσύνη κυριαρχεί στις προτεραιότητες των marketers παρά τις προκλήσεις
Ανάγκη για στοχευμένες πρωτοβουλίες επανακατάρτισης
Η μελέτη, η οποία διεξήχθη σε συνεργασία με τη Vanson Bourne, περιελάμβανε διπλή ανώνυμη έρευνα σε 600 επαγγελματίες του τομέα της πληροφορικής
Έρευνα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου για την αγορά και τις συνθήκες εργασίας των οδηγών ταξί
Η υιοθέτηση αναμένεται να είναι σχεδόν καθολική τα επόμενα τρία χρόνια
Οι συνήθειες και οι επιλογές των Ελλήνων καταναλωτών για το 2023, μέσα από την πρώτη ολοκληρωμένη έκθεση της Wolt
Αύξηση 9,04% σημείωσε η κατηγορία Πασχαλινές λαμπάδες ως προς τις πωλήσεις σε σύγκριση με πέρυσι
Η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών