Black Friday – Ιδιαίτερα επιτυχημένη η φετινή χρονιά
Browsing: Μελέτες
Οι mαrketers σε όλο τον κόσμο βλέπουν την αξία της εργασίας τους να αυξάνεται παρά τις μακροοικονομικές και εργασιακές αντιξοότητες, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Salesforce
Μόλις το 7% των διευθυντικών στελεχών στον δημόσιο τομέα πιστεύουν ότι ο οργανισμός τους έχει επιτύχει τους στόχους του ψηφιακού μετασχηματισμού
Οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης έδωσαν το σύνθημα για την έναρξη της Black Friday περιόδου την Κυριακή 13 Νοεμβρίου
Το 76% των Ελλήνων καταναλωτών κάνει αγορές online τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα
Έρευνα καταναλωτών σε συνεργασία με το ερευνητικό γραφείο Dynata με στόχο να καταγράψει τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών
Στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα
Η Vodafone στηρίζει αγρότες στην Ευρώπη και την Αφρική μέσω πλατφορμών cloud, ψηφιακών αγορών και συμβουλευτικών υπηρεσιών
Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη Salesforce υπολογίζουν σημαντικά οφέλη εξοικονόμησης κόστους, αποδοτικότητας και παραγωγικότητας
40% αύξηση στις κυβερνοεπιθέσεις με στόχο κρατικές υποδομές ζωτικής σημασίας Επιθέσεις και σε εταιρείες IT με έδρα χώρες-μέλη του ΝΑΤΟ