Στην 18η έκδοσή της, η μελέτη της Accenture Song εντοπίζει πέντε παγκόσμιες μακροοικονομικές τάσεις, παρέχοντας πληροφορίες για την καταναλωτική συμπεριφορά και σχετικές συστάσεις προς τις επιχειρήσεις
Browsing: Μελέτες
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 99% των διευθυντικών στελεχών σκοπεύει φέτος να επενδύσει σε λύσεις AI
Το 38,2% των καταναλωτών προτίθεται να αγοράσει προϊόντα τεχνολογίας και το 58,7% προτιμά τις ηλεκτρονικές αγορές, αντανακλώντας μία τάση προς το online shopping
Αναλύοντας σε πραγματικό χρόνο συγκεντρωτικά στοιχεία από τα Agentforce, Commerce Cloud, Service Cloud και Marketing Cloud
1 στους 4 Έλληνες που επιλέγει τις αγορές σε φυσικά καταστήματα, πιστεύει ότι οι αγορές από κοντά βοηθούν στην αποφυγή περιστατικών απάτης
Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
Σημαντικό χάσμα αντιλήψεων μεταξύ των υψηλόβαθμων στελεχών και των εργαζομένων όσον αφορά τις προσδοκίες στον τομέα της βιωσιμότητας
Σχεδόν 2 εκατομμύρια Έλληνες θα ψωνίσουν απλά για να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες τους
Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Η ταχύτερη εκπαίδευση μοντέλων μειώνει το αποτύπωμα άνθρακα της Τεχνητής Νοημοσύνης