Αφορά Απρίλιο – Ιούνιο
Browsing: Οικ. αποτελέσματα
Τα ενοποιημένα έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο του 2016 ανέρχονται στα 14 τρισ. KRW
Αύξηση 145% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2015
Τα έξοδα διοίκησης της Επιτροπής ήταν 1,2 εκατ. ευρώ.
Η Interbrand ανακήρυξε τη Lenovo ως μία από τις 100 κορυφαίες μάρκες του κόσμου
Θετικά ήταν τα αποτελέσματα της Quest Συμμετοχών κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Η εταιρεία καταγράφει 64% αύξηση σε ετήσια βάση στις αποστολές συσκευών
Συνεχιζόμενη ανάπτυξη σε παραγγελίες, έσοδα και κερδοφορία
Η premium στρατηγική κατεύθυνση οδηγεί στην υψηλότερη από ποτέ κερδοφορία για τις κατηγορίες Οικιακών Συσκευών και Τηλεοράσεων
H paysafecard χρησιμοποιείται από καταναλωτές σε 42 χώρες, σε 24 γλώσσες και 23 νομίσματα