Πόσο επείγον είναι το ζήτημα
Browsing: AI
Οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες βρίσκονται σε ένα κρίσιμο σημείο καμπής. Σύμφωνα με μελέτη της EY, καλούνται να αναζητήσουν νέους τρόπους διαφοροποίησης πέρα από την ποιότητα του δικτύου και να προσαρμοστούν στα μεταβαλλόμενα οικοσυστήματα και τις δομές της αγοράς για να ευδοκιμήσουν στο μέλλον. Παρά τις σταθερές προοπτικές ανάπτυξης που βασίζονται στη βασική συνδεσιμότητα και τη συνεχή διαχείριση κόστους, οι leaders της βιομηχανίας προβλέπουν σημαντικές αλλαγές, που απαιτούν μια πιο ριζοσπαστική προσέγγιση.
Στην προκήρυξη διαγωνισμού σύναψης συμφωνιών πλαισίου για το έργο «Προμήθεια εξοπλισμών συστημάτων πρόληψης, αντιμετώπισης, διαχείρισης και έγκαιρης προειδοποίησης – Συστήματα Πυρανίχνευσης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης», του Εθνικού Προγράμματος Πολιτικής Προστασίας «ΑΙΓΙΣ» προχώρησε η Κοινωνία της Πληροφορίας.
Η εταιρεία θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία του Lighthouse Factory για την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων με προσανατολισμό στο μέλλον
Σύμφωνα με έρευνα της F2 Strategy, περισσότερες από τις μισές εταιρείες διαχείρισης πλούτου έχουν ήδη σε εξέλιξη ένα έργο τεχνητής νοημοσύνης
Από σήμερα, τίθεται σε ισχύ ο Ευρωπαϊκός νόμος περί τεχνητής νοημοσύνης (AI Act), ο πρώτος ολοκληρωμένος κανονισμός στον κόσμο για την τεχνητή νοημοσύνη. Το AI Act έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι η τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύσσεται και χρησιμοποιείται στην ΕΕ είναι αξιόπιστη, με εγγυήσεις για την προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων των ανθρώπων.
Οι νέες δυνατότητες καλύπτουν όλο το εύρος της διαδικασίας του ελέγχου και στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας και της εμπειρίας του ελέγχου
Οι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες public cloud αναμένεται να διπλασιαστούν μεταξύ 2024 και 2028, φτάνοντας φέτος τα 805 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με μια νέα έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα η IDC.
Μια κοινοπραξία με επικεφαλής την Cisco, που αποτελείται από εταιρείες όπως η Microsoft, η Accenture, η Google και η Intel, αναφέρθηκε στον αναμενόμενο μελλοντικό αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στους εργαζόμενους στον κλάδο των ΤΠΕ, με το 92 τοις εκατό των ρόλων να εκτιμάται ότι θα αντιμετωπίσουν τουλάχιστον ένα μέτριο επίπεδο αλλαγών.
Τεχνολογία, ανθρώπινος παράγοντας και νέες προκλήσεις καθορίζουν το μέλλον των πωλήσεων