Έρευνα από το MIT Sloan Management Review Connections αποκαλύπτει τα μυστικά των επιτυχημένων CX ομάδων, για περισσότερους και πιο πιστούς πελάτες
Browsing: AI
Θα μας βοηθήσουν στην επίτευξη όχι μόνο των στόχων αυτών, αλλά στην υπέρβαση των εμποδίων που αντιμετωπίζουν σήμερα οι ασθενείς
Το ελληνικό κοινό είναι σχετικά «μοιρασμένο» όσον αφορά τον αντίκτυπο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην κοινωνία
Ηθική Τεχνητή Νοημοσύνη, Διατάραξη της εφοδιαστικής αλυσίδας και Κλιματική Αλλαγή στο επίκεντρο του διαλόγου
Η Samsung αναγνωρίστηκε για την πρόοδό της στον τομέα της ψηφιακής ευθύνης έχοντας θεσπίσει αρχές δεοντολογίας για την τεχνητή νοημοσύνη
Προτεραιότητα στη δημιουργία πελατοκεντρικών λύσεων για καταναλωτές, επιχειρήσεις και μεταφορείς
Τι να περιμένουμε όταν μεγάλοι καινοτόμοι οργανισμοί επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη
Στόχος είναι να καθοριστούν οι μηχανισμοί σχεδιασμού και υλοποίησης δράσεων τεχνητής νοημοσύνης στο πλαίσιο του νέου ΕΣΠΑ
Η ταχεία υλοποίηση των λύσεων σε όλα τα εργοστάσια του Oμίλου επιτυγχάνεται μέσω μιας διαδικασίας ευέλικτης εφαρμογής
Είναι διαφορετικό το να εμπιστευόμαστε τις προτάσεις και άλλο το να επιλέγουμε ένα ταίρι μόνο με βάση τις συστάσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης