Δόθηκε στη δημοσιότητα η φετινή έκθεση της Eurostat (της Στατιστικής Υπηρεσίας της Ευρώπης) για την «ηλεκτρονική» συμπεριφορά των Ευρωπαίων, στα πλαίσια παρακολούθησης της Ψηφιακής Ατζέντας, της δραστηριότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αφορά την σχέση των Ευρωπαίων με την τεχνολογία και τις επικοινωνίες. Στα πάντα ενδιαφέροντα στατιστικά, η Ελλάδα, όπως και πέρυσι, παραμένει 3η από το τέλος στο ποσοστό των νοικοκυριών που έχουν πρόσβαση στο Internet (54%) με το broadband να αποτελεί ακόμα ζήτημα για πολλούς περισσότερους (51% διείσδυση), όταν ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 27 είναι 76% στο Internet και 72% στο broadband. Στη διείσδυση του internet βρισκόμαστε στην ίδια θέση με τη Βουλγαρία ενώ οι τελευταίοι της λίστας είναι το Μαυροβούνιο, η Ρουμανία και εκτός 27, η Τουρκία.
Όσον αφορά την δραστηριότητα των Ελλήνων στο διαδίκτυο (όσοι έχουν πρόσβαση δηλαδή) φαίνεται πως διαβάζουμε φανατικά νέα (77%) ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 61%. Πάνω από το μέσο όρο είμαστε και στην χρήση των social media καθώς, το 59% των συνδεδεμένων Ελλήνων μοιράζονται μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα, σε αντίθεση με το 52% των Ευρωπαίων. Επίσης πολύ καλά πάμε και στο blogging ή την δημιουργία ιστοσελίδων, εφόσον το 10% των συνδεδεμένων Ελλήνων μέσα στους τελευταίους 3 μήνες έχει δηλώσει αυτή τη δραστηριότητα (ο Ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 9%), ενώ μόλις το 38% των Ελλήνων χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο για να κανονίσουμε τα ταξίδια μας. Φαίνεται όμως πως δεν εμπιστευόμαστε ιδιαίτερα το διαδίκτυο για να κάνουμε Internet Banking (17% ενώ ο Ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 54%).
Αν θέλετε να έχετε ένα μέσο σύγκρισης, στην πρώτη θέση στη διείσδυση του broadband στην Ευρώπη βρίσκεται η Σουηδία (87%), ενώ ακολουθούν η Δανία και η Φιλανδία (85%).
Πηγή: digitallife
Μπορείτε να δείτε την συνοπτική αναφορά της Eurostat εδώ