Η κορεατική SK Telecom διέθεσε την metaverse πλατφόρμα που αναπτύσσει, την «ifland», σε ακόμη 49 χώρες – μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η Ελλάδα.
Το Ifland είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στα Αγγλικά, Κινέζικα, Ιαπωνικά και Κορεάτικα. Η SKT είπε ότι σχεδιάζει να συνεργαστεί με τοπικούς εταίρους για να αναδείξει περιεχόμενο που είναι σχετικό με κάθε αγορά, διαμορφώνοντας το ifland σε μια πραγματικά παγκόσμια πλατφόρμα metaverse. Ένας από αυτούς τους τοπικούς εταίρους είναι η ιαπωνική DoCoMo, καθώς οι δύο πλευρές συμφώνησαν πρόσφατα να συνεργαστούν σε περιεχόμενο και τεχνολογία για το metaverse.
«Από τη διάθεση του στην Κορέα τον Ιούλιο του 2021, το ifland αναπτύχθηκε ραγδαία και έγινε το καλύτερο social metaverse στην Κορέα, προσελκύοντας χρήστες διαφορετικών ηλικιακών ομάδων καθώς και πολλών διαφορετικών οργανισμών», δήλωσε ο Yang Maeng-seok, επικεφαλής του γραφείου metaverse της SKT. «Τώρα, θα προχωρήσουμε πέρα από την Κορέα, για να επεκτείνουμε την εμβέλειά μας στην παγκόσμια αγορά και να μεταφέρουμε την εμπειρία του metaverse των πελατών μας στο επόμενο επίπεδο».
Η SKT ισχυρίζεται ότι διαθέτει 12,8 εκατομμύρια χρήστες στο ifland, από 3 εκατομμύρια νωρίτερα φέτος – κάτι που δεν φαίνεται κακό, δεδομένου ότι διέθεσε την πλατφόρμα τον Ιούλιο του 2021. Ωστόσο, τα σωρευτικά στοιχεία δεν αποτελούν πολύ καλό μέτρο επιτυχίας σε αυτήν την περίπτωση, γιατί είναι πιθανό η πλειονότητα αυτών των 12,8 εκατομμυρίων ανθρώπων να μπήκαν μόνο και μόνο για να δουν τι είναι και μετά να έφυγαν, χωρίς να επιστρέψουν ποτέ.
Εν τω μεταξύ, μια έρευνα που δημοσιεύθηκε από την Insider Intelligence νωρίτερα αυτό το έτος και που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι το 60% των ερωτηθέντων δεν κατανοεί τον σκοπό του metaverse, ενώ το 52% δήλωσε ότι δεν είναι υπέρμαχος της ιδέας. Μόνο το 38% υποστήριξε ότι το metaverse θα κάνει τη ζωή του καλύτερη.