«Η είσοδος της United Group στην ελληνική αγορά αποτέλεσε σημαντικό σταθμό για τη στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου στην Ευρώπη, καθώς παγίωσε περαιτέρω την ηγετική του θέση, έχοντας πλέον δραστηριότητα σε οχτώ χώρες στην περιοχή» τονίζει η ιδιοκτήτρια της Forthnet, χωρίς πάντως να αποκαλύπτει τον σχεδιασμό της για την ελληνική τηλεπικοινωνιακή εταιρεία.
Με αφορμή την ολοκλήρωση της δημόσιας πρότασης η United Group, της οποίας ο πλειοψηφικός έλεγχος ανήκει στον διεθνή επενδυτικό όμιλο BC Partners ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να ξεκινήσει τη διαδικασία squeeze out, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ώστε να αποκτήσει τις υπόλοιπες μετοχές της Forthnet. Η διαδικασία αναμένεται να κλείσει τον Μάιο του 2021.
Τις προηγούμενες ημέρες ολοκλήρωσε την υποχρεωτική δημόσια πρόταση για την εξαγορά των μετοχών της Forthnet και πλέον κατέχει το 96,83% των κοινών μετοχών της.
Στα πλεονεκτήματα της Forthnet η United αναφέρει ότι ως πάροχος υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στην Ελλάδα, διαθέτει περίπου 1.000 υπαλλήλους και σχεδόν 1,4 μονάδες δημιουργίας εσόδων (revenue generating units – RGUs) που παράγουν έσοδα. Η Forthnet προσφέρει στους πελάτες της περισσότερα από 60 κανάλια λήψης DTH (direct-to-home) μέσω της Nova.
Η United Group εξυπηρετεί περίπου 11 εκατομμύρια πελάτες, ενώ απασχολεί περίπου 12.500 υπαλλήλους. Ο βραχίονάς της στα μέσα ενημέρωσης, η United Media, λειτουργεί 45 κανάλια και παράγει κάθε χρόνο δεκάδες χιλιάδες ώρες πρωτότυπου περιεχομένου, αποτελώντας έτσι έναν από τους μεγαλύτερους και πιο σημαντικούς παραγωγούς περιεχομένου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.