Η hellas online ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο του 2012, σύμφωνα με τα διεθνή λογιστικά πρότυπα.
Τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου του 2012 καταδεικνύουν τους σταθερούς ρυθμούς υγιούς ανάπτυξης που συνεχίζει να παρουσιάζει η hellas online. Με διψήφιο ποσοστό αύξησης εσόδων και λειτουργικής κερδοφορίας, η εταιρεία ισχυροποιεί περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Παρά το αντίξοο οικονομικό περιβάλλον και τον έντονο ανταγωνισμό στην ευρυζωνική αγορά η εταιρεία και το 2012 προσελκύει με σταθερό ρυθμό νέους LLU πελάτες, διασφαλίζει αποτελεσματική λειτουργική διαχείριση, δίνει έμφαση στην διαχείριση του κόστους και συνεχίζει τις επικεντρωμένες επενδύσεις σε υποδομές, υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και συστήματα διασφάλισης εσόδων.
Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρίας στο τέλος του α’ τριμήνου του 2012 ανήλθε σε 471.551 πελάτες, αύξηση 13,5 % σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 27,4%.
Οικονομικά αποτελέσματα
Τα έσοδα για το α’ τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και έφτασαν τα € 62,0 εκατ. από € 56,4 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 16,7 εκατ. με το περιθώριο EBITDA να φτάνει το 26,9 % για το α’ τρίμηνο του 2012, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη ισχυρή βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της Εταιρείας, σε σχέση με το 2011 όπου το EBITDA ανήλθε σε € 15,0 εκατ.
Οι αποσβέσεις μειώθηκαν στα € 16,3 εκατ. για το α’ τρίμηνο του 2012 από € 16,9 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι ζημιές προ φόρων περιορίστηκαν σε € -4,5 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2011 από € -5,4 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011, γεγονός που οφείλεται στα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους αλλά και στις μειωμένες αποσβέσεις.
Επενδύσεις
Οι επενδύσεις της εταιρείας το α’ τρίμηνο του 2012 ανήλθαν στα € 8,1 εκατ., ενώ έφτασαν συνολικά τα € 382,6 εκατ. από τις αρχές του 2006, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση της διασύνδεσης με το εξωτερικό και της συνολικής χωρητικότητας καθώς και τη βελτιστοποίηση των τεχνολογικών συστημάτων εξυπηρέτησης πελατών.
Σήμερα, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της εταιρίας εκτείνεται σε πάνω από 4.172 χιλιόμετρα πανελλαδικά, παρέχοντας πρόσβαση σε 72% των γραμμών του ΟΤΕ με 317 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ.
Πρόσφατες Εξελίξεις
H υπηρεσία IPTV της hellas online “hol video club” που αποτελεί μια μοναδική εμπειρία οικιακής και οικονομικής ψυχαγωγίας συνεχίζει να εμπλουτίζει το περιεχόμενο της, διαθέτοντας πλέον και τα 6 μεγαλύτερα κινηματογραφικά στούντιο του Χόλλυγουντ. Η 20th Century Fox και το κορυφαίο παγκοσμίως παιδικό τηλεοπτικό κανάλι Disney Channel προστέθηκαν το 2012 στο hol video club, μετατρέποντας το στον πληρέστερο –με διαφορά- κατάλογο video on demand περιεχομένου στην Ελλάδα, με 1.000 και πλέον από τις πιο γνωστές ταινίες της βιομηχανίας του κινηματογράφου.
Στο πλαίσιο της εμπορικής συνέργιας μεταξύ hellas online και Vodafone, διευρύνεται σταθερά η κοινή πελατειακή βάση με τη διάθεση νέων συνδυαστικών πακέτων κινητής, σταθερής και adsl internet, όπως το great value και το double play Vodafone family.
Τέλος, στο ισχυρό εταιρικό πελατολόγιο της εταιρίας προστέθηκαν νέοι πελάτες όπως Hyundai, Mediterranean Nautilus, ΦΑΡΑΝ, Economou International Shipping Agencies, Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα, ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΧΕΠΕΥ, ΕΛΤΡΕΚΚΑ, κα.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2012 και τις πρόσφατες εξελίξεις, ο Διευθύνων Σύμβουλος της hellas online κ. Αντώνης Κεραστάρης τόνισε: « Σε μια χρονική περίοδο που η οικονομική κρίση στην χώρα μας φαίνεται να κορυφώνεται, η hellas online συνεχίζει να αναπτύσσεται με σταθερούς ρυθμούς. Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, αλλά και ο εντεινόμενος ανταγωνισμός αντισταθμίζονται από την αποτελεσματική λειτουργία της εταιρείας καθώς και την διεύρυνση της προϊοντικής και πελατειακής μας βάσης. Η προσήλωση μας, τα τελευταία χρόνια, στις αξίες της οικονομίας, της τεχνολογικής υπεροχής και της εξυπηρέτησης του πελάτη δημιουργεί αξία και επιβραβεύεται από την αγορά.”