Μία ευέλικτη λύση γραμματειακής υποστήριξης εξ’ αποστάσεως για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προσφέρει η νέα υπηρεσία Cosmote Office Assistant. Η υπηρεσία, που παρέχεται σε συνεργασία με την Cosmote e-value, δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις κλήσεις και τα ραντεβού τους, βελτιώνοντας την λειτουργία της επιχείρησης τους και προσφέροντας καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους, διατηρώντας παράλληλα τον έλεγχο του κόστους.
Το Cosmote Office Assistant απευθύνεται στους ελεύθερους επαγγελματίες, που ο όγκος εργασίας συχνά δεν τους επιτρέπει να διαχειριστούν έγκαιρα τις κλήσεις που δέχονται, καθώς και στις μικρομεσαίες ή εποχιακές επιχειρήσεις, που ενδεχομένως αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στο κόστος αποκλειστικής γραμματειακής υποστήριξης.
Στα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας περιλαμβάνονται:
- η δυνατότητα διαχείρισης μεγάλου αριθμού κλήσεων
- η άμεση και τακτική ενημέρωση του επιχειρηματία, ακόμα και όταν βρίσκεται εκτός γραφείου ή επαγγελματικού ωραρίου
- το διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης και η εξατομικευμένη γραμματειακή υποστήριξη, τόσο στην Ελληνική όσο και στην Αγγλική γλώσσα
Η υπηρεσία Cosmote Office Assistant παρέχεται μέσα από 6 διαφορετικά πακέτα για κάθε ανάγκη, χωρίς χρονική δέσμευση, με πάγιο που ξεκινάει από 59,90€ τον μήνα.
Μέσα από νέες υπηρεσίες και έξυπνες λύσεις, ο Όμιλος ΟΤΕ δημιουργεί σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, καλύπτοντας τις αυξημένες ανάγκες των επιχειρήσεων και βοηθώντας τις να αναπτυχθούν.
Η Cosmote e-Value με 19 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εξυπηρέτησης, υποστηρίζει την υπηρεσία Cosmote Office Assistant με το έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό της, προσφέροντας ένα ευρύ και υψηλού επιπέδου φάσμα υπηρεσιών υποστήριξης γραφείου, όπως διαχείριση κλήσεων και ραντεβού.