Στο πλαίσιο του φετινού Mobile World Congress, η Visa, σε συνεργασία με την FF Group, την Qivos και την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, παρουσίασαν μια καινοτόμα σειρά προϊόντων ανέπαφων συναλλαγών.
Πρόκεται για μια σειρά κοσμημάτων εξαιρετικού σχεδιασμού που ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και ειδικότερα του NFC (Near Field Communication), δίνουν τη δυνατότητα εύκολων, γρήγορων και ασφαλών συναλλαγών, με μια απλή κίνηση του χεριού.
Η σειρά κοσμημάτων πληρωμών, περιλαμβάνει γυναικεία και ανδρικά δακτυλίδια και βραχιόλια. Θα είναι διαθέσιμα στα καταστήματα του ομίλου FF εντός του τρέχοντος έτους, αρχής γενομένης από την ελληνική αγορά, ενώ υπάρχει προοπτική λανσαρίσματος και σε διεθνείς αγορές.
Η έρευνα και ανάπτυξη πάνω στον σχεδιασμό των κοσμημάτων γίνεται στην Ελλάδα από την FF Group. Η Qivos, εταιρία ψηφιακού μάρκετινγκ με ισχυρή παρουσία στην αγορά των προγραμμάτων επιβράβευσης (loyalty), έχει τον συντονισμό υλοποίησης του πρωτοποριακού έργου. Η Εθνική Τράπεζα και η Visa εγγώνται την ασφάλεια των διαδικασιών, από την ενεργοποίηση μέχρι την πληρωμή.
Ο Βαγγέλης Καραλής, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Qivos, δήλωσε: «Πεπεισμένοι ότι η καινοτομία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη διεύρυνση των επιλογών και την ευκολία χρήσης, προτείναμε, επενδύουμε και συμμετέχουμε στην ανάπτυξη της πρώτης επώνυμης σειράς κοσμημάτων πληρωμών. Σήμερα οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούν σταθερή επιλογή όλων εκείνων που επιζητούν ταχύτητα, ασφάλεια και ευκολία. Παράλληλα, εξελίσσονται σε μια ολοένα και πιο απλοποιημένη διαδικασία, που τείνει να περνά σχεδόν απαρατήρητη, συγκλίνοντας με άλλες εφαρμογές όπως είναι η συλλογή και εξαργύρωση πόντων σε προγράμματα επιβράβευσης. Αυτήν την εμπειρία θέλουμε να προσφέρουμε με τα κοσμήματα πληρωμών, συνδυάζοντας τεχνολογία, λειτουργικότητα και ντιζάιν. Παράλληλα, αναπτύσσουμε μια πρωτοποριακή διαδικασία άμεσης ενεργοποίησης, έτσι ώστε όποιος επιλέγει ένα κόσμημα πληρωμών να μπορεί να το χρησιμοποιήσει από τη στιγμή που το αγοράζει».
Άλλωστε, οι θεματικές αλλαγές που προκαλεί η ταχύτατη ανάπτυξη της αγοράς του fintech δημιουργούν προοπτικές ενσωμάτωσης και άλλων παραπλήσιων υπηρεσιών, όπως η συλλογή και εξαργύρωση πόντων για αγορές.