Οι ηλικιακές ομάδες μέχρι 44 ετών συνδέονται σε ποσοστό 86,4% καθημερινά στο διαδίκτυο, ενώ τα κινητά τηλέφωνα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρωταγωνιστούν.
Σύμφωνα με την τακτική έρευνα της Focus Bari (Focus ontechlife) η οποία διεξάγεται με τη μέθοδο των συνεντεύξεων, στην ηλικιακή ομάδα του πληθυσμού 13 έως 74 ετών (αποτελέσματα στο τελευταίο τρίμηνο του 2016) το 77,6% των Ελλήνων σερφάρει στο διαδίκτυο με οποιοδήποτε συχνότητα, με το 68,6% να το πράττει καθημερινά. Στις ηλικίες 13 – 44 ετών, όπως προαναφέραμε, το 86,4% συνδέεται καθημερινά στο internet.
Ένας στους τρεις χρήστες του διαδικτύου (31,5%) δηλώνουν ότι επισκέπτονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε καθημερινή βάση, ενώ στις ηλικίες 13 με 34 η αναλογία αυτή φθάνει στο 50%. Δύο στους τρεις Έλληνες διαθέτουν smartphone (68,3%) και περίπου 9 στους 10 κατόχους είναι ηλικίας 13 έως 24 ετών.
Το 48,4% του ελληνικού κοινού συνδέεται στο διαδίκτυο καθημερινά μέσω κινητού τηλεφώνου. Στις ηλικίες 18 με 24 η αναλογία αυτή διπλασιάζεται (85,5%). Η μέση διάρκεια χρήσης του διαδικτύου για κάθε μέρα που συνδέονται οι Έλληνες είναι 191 λεπτά (139 λεπτά για τις ηλικίες 65 με 74 και 256 λεπτά για τις ηλικίες 18 με 24).
Επτά στα 10 ελληνόπουλα νηπιαγωγείου και δημοτικού χρησιμοποιούν το διαδίκτυο με σημαντικά υψηλότερη τη διείσδυση στα παιδιά 10 έως 12 ετών (84,1%) με συσκευές tablet, Ipad (30,1%) laptop (24,8%) και σταθερό υπολογιστή (21,9%). Επίσης ένα στα 6 παιδιά έχει δικό του κινητό τηλέφωνο με το ποσοστό στις ηλικίες των 10 με 12 να φθάνει το 35,5%.
Σχεδόν 1 στους 2 Έλληνες (45,2%) κατεβάζει διάφορες εφαρμογές από το κινητό του. Αυτές είναι σε ποσοστό 31,5% κοινωνική δικτύωση, 22,4% χάρτες και μετακινήσεις, 22,2% παιχνίδια, 20,8% μουσική και video και 18,7% ενημέρωση.
Σύμφωνα πάντα με την έρευνα της Focus Bari 2 στα 3 ελληνικά νοικοκυριά (67,7%) έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και οι 3 top συσκευές πρόσβασης στο internet είναι το κινητό (58,3%), το laptop (49,9%) και ο σταθερός υπολογιστής (35%). Ακόμη, ένα στα 4 νοικοκυριά (916.000) έχει συνδρομητική τηλεόραση. Στα νοικοκυριά με 4 και περισσότερα μέλη η κατοχή συνδρομητικής τηλεόρασης φθάνει το 30,6% με το ποσοστό αυτό να βαίνει μειούμενο το 2016.