Στα 1.346 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε στο 9μηνο η ελληνική αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων (μείωση 4,1%) όπως την καταγράφει η GfK.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της GfK TEMAX Ελλάδας, 4 από τις επιμέρους αγορές που εξετάζονται σημείωσαν μειωμένες επιδόσεις και 3 αύξηση. Στους τομείς που κινήθηκαν ανοδικά είναι οι τηλεπικοινωνίες με τζίρο στο 9μηνο 428 εκατ. ευρώ (αύξηση 3,4%), οι μεγάλες οικιακές συσκευές στα 321 εκατ. ευρώ (5,6%) και οι μικρές οικιακές συσκευές 105 εκατ. ευρώ (2,6%).
Αντίθετα μειωμένο τζίρο και μάλιστα κατά 26,5% είχε η πληροφορική (233 εκατ. ευρώ) τα ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά μείον 2,2% στα 222 εκατ. ευρώ, τα φωτογραφικά είδη, με μείον 11,1% στα 21 εκατ. ευρώ, και τα είδη εξοπλισμού γραφείων και αναλώσιμα κατά 2,1% στα 15 εκατ. ευρώ.