Παρά τη σημαντική τεχνολογική πρόοδο των τελευταίων 50 ετών, η δίψα για την καινοτομία δεν παύει να δίνει ώθηση σε κατασκευαστές, όπως η LG, οι οποίοι επιδιώκουν να κερδίσουν την προτίμηση του καταναλωτή παρουσιάζοντας νέες πρωτότυπες ιδέες και λύσεις που τον βοηθούν να κάνει την καθημερινή του ζωή του πιο άνετη και πιο ευχάριστη.
Ο νόμος του Moore, που αρχικά διατυπώθηκε το 1965 και επαναδιατυπώθηκε το 1975, έδωσε μια εκτίμηση για το ρυθμό με τον οποίο τα προϊόντα ΙΤ θα εξελίσσονταν στο τότε ορατό μέλλον, προβλέποντας ότι ‘ο αριθμός των τρανζίστορ ενός κυκλώματος θα διπλασιάζεται κάθε δύο έτη’. Σήμερα, 50 χρόνια μετά την αρχική του διατύπωση από τον μηχανικό της Intel, Gordon Moore, ο νόμος αυτός εξακολουθεί να ισχύει, γεγονός που ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει αναλογιζόμενος, για παράδειγμα, ότι η υπολογιστική ισχύς ενός σύγχρονου smartphone, όπως το LG G4, ξεπερνά κατά πολύ τις δυνατότητες ακόμη και του πιο προηγμένου υπολογιστή της δεκαετίας του 1960.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχει η συνεχής τεχνολογική πρόοδος για την διατήρησή της στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας Αγοράς, η LG Electronics (LG) συνεχίζει να ανοίγει νέους δρόμους, επενδύοντας σε πρωτότυπη έρευνα και σε ανάπτυξη καινοτομικών προϊόντων, καθώς πιστεύει ότι η διαρκής προσπάθεια για καινοτομία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για ένα καλύτερο μέλλον. Η ίδια η ταχύτητα της τεχνολογικής εξέλιξης επιβάλλει στην LG να αναζητά συνεχώς τρόπους να βελτιώνει προϊόντα που ήδη χρησιμοποιούμε, όπως τα ψυγεία και τα πλυντήριά, και παράλληλα να αναπτύσσει νέες, ρηξικέλευθες ιδέες, όπως η μοναδική τεχνολογία OLED.
Από τις τηλεοράσεις OLED και την αναγνώριση κινήσεων του χεριού που απλοποιούν τη λήψη selfies, ή από την ενσωμάτωση διπλής πόρτας ‘door-in-door’ στα ψυγεία και την βελτίωση της τεχνολογίας των κλιματιστικών που τοποθετούνται σε παραθαλάσσιες περιοχές, η LG δεν σταματά να αναζητά τρόπους που θα κάνουν τα προϊόντα της καλύτερα και τη καθημερινή ζωή των καταναλωτών πιο εύκολη, ακόμη και αν, για να πετύχει κάτι τέτοιο, χρειάζεται να διαφοροποιηθεί από τους υπόλοιπους κατασκευαστές και να ακολουθήσει το δικό της τεχνολογικό μονοπάτι.
Οι ενθουσιώδεις κριτικές για την εικόνα των τηλεοράσεων τεχνολογίας OLED έρχονται να πιστοποιήσουν ότι αυτό που μέχρι πριν λίγα χρόνια θεωρούνταν αδύνατο, δηλαδή την κατασκευή μιας οθόνης που θα μπορεί να προσφέρει απόλυτο και αληθινό μαύρο και χρώματα γεμάτα ρεαλισμό, είναι σήμερα μια πραγματικότητα, όχι μόνο σε επίπεδο τεχνολογίας, αλλά και σε επίπεδο πραγματικών συσκευών. Οι οθόνες OLED θεωρούνται σήμερα ο καλύτερος ‘καμβάς’ για την αναπαραγωγή μιας μοναδικά πλούσιας χρωματικής παλέτας, και η LG παραμένει ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ήδη, στην IFA 2015 η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την παρουσίαση συσκευών 4Κ OLED με δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου HDR.
Παράλληλα, η σύγκλιση τεχνολογιών όπως οι κινητές επικοινωνίες, το open hardware, τα big data, η τεχνητή νοημοσύνη, το cloud computing και το 3D printing, άνοιξε ήδη το δρόμο για το ‘Internet of Things’ (IoT) και τη δημιουργία έξυπνων συσκευών, έξυπνων κατοικιών, έξυπνων οχημάτων και έξυπνων αστικών υποδομών. Οι αισθητήρες SmartThinQ της LG μπορούν να μετατρέψουν κάθε σπίτι σε Smart Home, καθώς η προσθήκη τους σε κάποια συμβατική οικιακή συσκευή (ψυγείο, πλυντήριο, φούρνο, κλιματιστικό, ηλεκτρική σκούπα κλπ) μπορεί να την μετατρέψει σε μία ‘έξυπνη’ μονάδα, ικανή να αξιοποιεί την πληθώρα των δυνατοτήτων της τεχνολογίας ΙοΤ. Έτσι, το ψυγείο μπορεί να καταλαβαίνει πότε τελειώνουν τα αυγά ή το γάλα, το πλυντήριο να λειτουργεί αυτόματα, όταν το κόστος του ρεύματος είναι πιο μικρό (π.χ. νυχτερινό τιμολόγιο) και η κουζίνα να αναλαμβάνει να μας θυμίσει κάποιες λεπτομέρειες μιας συνταγής που ξεχάσαμε.
Από την άλλη, η τεχνολογία των wearable συσκευών αρχίζει σταδιακά να φεύγει από το στάδιο της επιστημονικής φαντασίας και να καθιερώνεται ως μία καινοτομία που έρχεται να αλλάξει τη ζωή του χρήστη. Η LG, η οποία έχει στηρίξει με συνέπεια την εξέλιξη των wearables, διαθέτει πλέον μία γκάμα από smartwatch που καλύπτουν τόσο τις τεχνολογικές, όσο και τις αισθητικές απαιτήσεις κάθε χρήστη. Τα 4 μοντέλα (G Watch, G Watch R, Watch Urbane και Watch Urbane LTE), τα οποία η LG παρουσίασε τους τελευταίους 12 μήνες, έχουν την εμφάνιση συμβατικού ρολογιού χειρός και μπορούν να λειτουργούν είτε αυτόνομα, είτε σε συνεργασία με το smartphone του χρήστη.
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί η προσπάθεια της LG να μην περιορίσει τις καινοτόμες ιδέες της αποκλειστικά στο ‘εσωτερικό’ των προϊόντων της, να μην εστιάζει δηλαδή την προσπάθειά της αποκλειστικά στην τεχνολογία που ενσωματώνει κάθε συσκευή, αλλά να την επεκτείνει και στη φόρμα της, τον σχεδιασμό της και τελικά στον τρόπο που εμφανίζεται στα μάτια του χρήστη. Έτσι, σε μια περίοδο όπου ο μέσος καταναλωτής δυσκολεύεται να ξεχωρίσει ένα μοντέλο smartphone από κάποιο άλλο, η LG σπάει τα καθιερωμένα πλαίσια και παρουσιάζει smartphone με σχήμα που εφαρμόζει καλύτερα στο χέρι του χρήστη, και διαθέτει επένδυση όχι πλαστική, αλλά δερμάτινη, για απόλυτα φυσική αίσθηση, τεχνολογία VR και την καλύτερη κάμερα που έχει ποτέ τοποθετηθεί σε smartphone.