Η πιο δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης δέχτηκε να κάνει αλλαγές στις υπηρεσίες της έτσι ώστε να βελτιώσει τη διαφάνεια αλλά και την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της, εκτός των ΗΠΑ.
Αποφασίστηκε να ερωτηθούν οι Ευρωπαίοι χρήστες αν θέλουν να συμμετάσχουν στην Αναγνώριση Προσώπου, σε μια προσπάθεια αναδιάρθρωσης των πολιτικών για τη διατήρηση και εξάλειψη ιδιωτικών δεδομένων καθώς και τη μείωση των πληροφοριών που συλλέγονται γι’ ανθρώπους που δεν «μπαίνουν» στο Facebook.
Η διεθνής έδρα του Facebook βρίσκεται στο Δουβλίνο, κάτι που σημαίνει ότι η εταιρεία υποχρεούται να συμμορφώνεται με τους ευρωπαϊκούς νόμους περί προσωπικών δεδομένων οι οποίοι είναι πολύ πιο αυστηροί από εκείνους στις ΗΠΑ ειδικότερα όσους αφορούν τη διατήρηση δεδομένων για μακρό χρονικό διάστημα.
«Το Facebook έχει δεσμευτεί είτε για να εφαρμόσει ή για να λάβει υπόψη του άλλες ‘βέλτιστες πρακτικές οι οποίες προτείνονται από τον επίτροπο προσωπικών δεδομένων», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία. Η εταιρεία συμφώνησε να παρουσιάσει τα αποτελέσματά της σε αναφορά, τον μήνα Ιούλιο.
Ο «κολοσσός» του Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει στο παρελθόν δεχτεί σκληρή κριτική για τις πρακτικές του αναφορικά με τα δεδομένα των χρηστών του. Μόλις τον Νοέμβριο, η εταιρεία συμφώνησε να υποβάλει σε κυβερνητικό έλεγχο την πολιτική της ανά δυο χρόνια για τις επόμενες δύο δεκαετίες· αυτό ήταν μέρος της συμφωνίας με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου.
Πηγή: Καθημερινή