Για ακόμα μια χρονιά το Dreamforce 2024, το εμβληματικό συνέδριο της Salesforce που πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο από τις 17 ως τις 19 Σεπτεμβρίου 2024, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον του τεχνολογικού και επιχειρηματικού κόσμου. Το 22ο συνέδριο του παγκόσμιου ηγέτη στο AI CRM φιλοξένησε περισσότερους από 115 εισηγητές, διακεκριμένους ερευνητές και σημαντικές προσωπικότητες του κλάδου, οι οποίοι μοιράστηκαν τις τελευταίες εξελίξεις και προοπτικές στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Τις 1,500+ συνεδρίες παρακολούθησαν από κοντά 45,000 άτομα, ενώ εκατομμύρια διαδικτυακοί θεατές παρακολούθησαν τις εκδηλώσεις μέσω του ιδιωτικού καναλιού της εταιρείας, Salesforce+.
Κεντρικό θέμα του συνεδρίου ήταν το Agentforce, μια πρωτοποριακή λύση ΑΙ που έχει σχεδιαστεί για να φέρει επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, καθώς επιτρέπει την ανάπτυξη αυτόνομων εκπροσώπων Τεχνητής Νοημοσύνης. Το Agentforce αντιπροσωπεύει το τρίτο κύμα της ΤΝ –ευφυείς, αυτόνομους εκπρόσωπους που μπορούν να ολοκληρώνουν σύνθετες εργασίες, να σκέφτονται και να λειτουργούν χωρίς ανθρώπινη επίβλεψη, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή αυτοματοποίησης και μετασχηματίζοντας τον τρόπο λειτουργίας οργανισμών και εταιρειών. Σε αντίθεση με τα chatbots και copilots που απαιτούν ανθρώπινη καθοδήγηση, το Agentforce είναι μια επαναστατική και αξιόπιστη λύση που ενσωματώνει την ΤΝ σε κάθε ροή εργασίας. Οι agents του Agentforce μαθαίνουν από τα δεδομένα, προσαρμόζονται σε κάθε εμπειρία και αναλαμβάνουν δράση. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να προβλέπουν ανάγκες και να εφαρμόζουν προληπτικές ενέργειες όπου κρίνεται αναγκαίο, ενισχύοντας τις πελατειακές σχέσεις και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Εταιρείες όπως η Goodge, η IBΜ και η NVIDIA θα αξιοποιήσουν το Agentforce επιταχύνοντας τον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων παγκοσμίως. Ειδικότερα, η Salesforce ανακοίνωσε τη διεύρυνση της συνεργασίας της με τη Google για τη δημιουργία εκπροσώπων ΤΝ που διευκολύνουν την ασφαλή συνεργασία μεταξύ των εφαρμογών Salesforce Customer 360 και Google Workspace. Παράλληλα, ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία της με την NVIDIA για την ανάπτυξη προηγμένων δυνατοτήτων ΤΝ για τις επιχειρήσεις με αυτόνομους εκπροσώπους και avatar. Επιπρόσθετα, Salesforce και IBM θα παρέχουν εκπροσώπους και εργαλεία ΤΝ τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιούν στα υπάρχοντα περιβάλλοντα IT των οργανισμών, αξιοποιώντας τα δικά τους δεδομένα και διατηρώντας τον αυστηρό έλεγχο των συστημάτων τους.
Μεταξύ των σημαντικών ανακοινώσεων της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός νέου επενδυτικού ταμείου ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων, μέσω της Salesforce Ventures με στόχο την ενίσχυση του οικοσυστήματος νεοφυών επιχειρήσεων που ασχολούνται με την ΤΝ, καθώς και την προώθηση της έρευνας και ανάπτυξης στον συγκεκριμένο τομέα. Συνολικά, τους τελευταίους 18 μήνες, η εταιρεία έχει διαθέσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την ενίσχυση αυτών των πρωτοβουλιών.
Στο πλαίσιο του Dreamforce 2024, η εταιρεία παρουσίασε επίσης το σχέδιό της να προσφέρει δωρεάν μαθήματα και πιστοποιήσεις Τεχνητής Νοημοσύνης μέχρι το 2025, μέσω της πλατφόρμας μάθησης Trailhead, επενδύοντας πάνω από 50 εκατομμύρια δολάρια στην εκπαίδευση για τις θέσεις εργασίας του μέλλοντος. Η εταιρεία καταργεί τα τέλη για όλα τα πληρωμένα μαθήματα AI στο Trailhead και, παράλληλα, εγκαινιάζει κέντρα εκπαίδευσης AI σε Σαν Φρανσίσκο, Σικάγο, Τόκιο και Σίδνεϋ.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι, η Salesforce έχει δεσμευτεί να επενδύσει 23 εκατομμύρια δολάρια στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη της νέας γενιάς, μέσω επιχορηγήσεων σε σχολεία και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στις ΗΠΑ, τη Γαλλία και την Αυστραλία. Τα χρήματα αυτά θα βοηθήσουν τους επαγγελματίες του μέλλοντος να αποκτήσουν δεξιότητες στην Τεχνητή Νοημοσύνη και να διερευνήσουν πιθανές σχετικές επαγγελματικές προοπτικές.