Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της η παράδοση και εγκατάσταση των 36.000 διαδραστικών συστημάτων και των 80.000 κιτ ρομποτικού εξοπλισμού στα δημόσια σχολεία της χώρας. Προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως αυτές οι νέες τεχνολογίες, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘΑ) έχει δημιουργήσει ένα Κέντρο Υποστήριξης για όλους τους εκπαιδευτικούς των δημόσιων σχολείων, μέσω του οποίου, παρέχεται βοήθεια στη χρήση και αξιοποίηση του εξοπλισμού.
Η ΕΠΑΦΟΣ, η εξειδικευμένη στον εκπαιδευτικό τομέα εταιρεία παροχής ψηφιακών λύσεων και μέλος του Ομίλου Quest, που έχει αναλάβει έπειτα από διαγωνισμό την ανάπτυξη και λειτουργία του Κέντρου Υποστήριξης, έχει δημιουργήσει ένα πλέγμα από υπηρεσίες, διασφαλίζοντας ότι η υποστήριξη των εκπαιδευτικών είναι συνεχής, αμέριστη και διαθέσιμη όποτε τη χρειάζονται.
Πυρήνας του Κέντρου Υποστήριξης είναι ο πενταψήφιος αριθμός 10131, μέσω του οποίου οι εκπαιδευτικοί μπορούν να έχουν Δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη από έμπειρους εξειδικευμένους συνεργάτες υποστήριξης. Συμπληρωματικά μπορούν να επικοινωνήσουν και να λάβουν ενημέρωση από τις 8:00 έως τις 20:00 και μέσω email (helpdesk@stem-ib-support.gr), ή να αξιοποιήσουν το εξειδικευμένο online portal stem-ib-support.gr και να βρουν εκπαιδευτικό υλικό, χρήσιμα εγχειρίδια, καλές πρακτικές, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, κ.α.
Για την πληρέστερη κατανόηση και εξοικείωση με τα νέα εργαλεία, παρέχεται ένα εκτενές πρόγραμμα ενημερωτικών σεμιναρίων που ανακοινώνονται συστηματικά στο portal, με πλούσια θεματική, τόσο για αρχάριους όσο και για πιο προχωρημένους χρήστες των εργαλείων. Πρόσφατα, προστέθηκε στο portal μία νέα σειρά ασύγχρονων σεμιναρίων, προσφέροντας στους εκπαιδευτικούς τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις παρουσιάσεις με βάση το δικό τους πρόγραμμα.
Η διαρκής εκπαίδευση και η συνεχής υποστήριξη των εκπαιδευτικών είναι ζωτικής σημασίας για την εκμάθηση, την πλήρη αξιοποίηση και την αποτελεσματική ενσωμάτωση του εξοπλισμού στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο μοναδικός τρόπος ώστε τα νέα ψηφιακά εργαλεία να μην μείνουν αναξιοποίητα, αλλά να συμβάλλουν στη μεταμόρφωση των αιθουσών διδασκαλίας και την ενίσχυση της εκπαιδευτικής εμπειρίας των μαθητών.