Η Rakuten Viber σε συνεργασία με την PEPCO και τη Havas Media παρουσιάζουν μια πρωτότυπη Back-to-School καμπάνια, με στόχο να δώσουν μια διασκεδαστική και ξεχωριστή νότα στη νέα σχολική χρονιά. Από τις 5 Σεπτεμβρίου 2024, οι χρήστες του Rakuten Viber έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία των Viber Gems – την καινοτόμα διαδραστική προβολή που δίνει ζωή στις συνομιλίες τους.
Η εποχή της επιστροφής στο σχολείο είναι μια ιδανική ευκαιρία για τις εταιρίες να ξεχωρίσουν με μια δημιουργική καμπάνια. Καθώς όλοι επιστρέφουν από τις διακοπές και προετοιμάζονται ενεργά για τη νέα σχολική χρονιά, οι συζητήσεις σε chat είναι γεμάτες με σχέδια και προετοιμασίες για την επιστροφή στο σχολείο.
Η PEPCO, μια εταιρεία γνωστή για τις ποιοτικές και προσιτές λύσεις για όλη την οικογένεια, επικεντρώνεται στη χρήση καινοτόμων ψηφιακών διαφημιστικών εργαλείων, όπως τα Viber Gems, για να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του brand και τη δέσμευση του κοινού. Μέσα από αυτήν τη στρατηγική, η PEPCO καταφέρνει να συνδεθεί πραγματικά με ένα συνεχώς εξελισσόμενο και σύγχρονο κοινό, προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας εποχής.
Τα Viber Gems είναι ειδικά διασκεδαστικά animations που ενεργοποιούνται όταν οι χρήστες στέλνουν συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις. Αυτή η νέα σχολική χρονιά, με κάθε αποστολή τέτοιων λέξεων όπως “σχολείο”, “μαθητές” ή “καλή σχολική χρονιά” κ.α, οι χρήστες απολαμβάνουν ένα μοναδικό PEPCO animation, που προσθέτει μια ζωντανή και χαρούμενη σχολική ατμόσφαιρα σε κάθε συνομιλία. Τα Branded Viber Gems αποτελούν μια μοναδική ευκαιρία προβολής, που ενισχύει την ορατότητα των εταιριών και δημιουργεί ένα θετικό συσχετισμό ανάμεσα στην σχολική περίοδο και την PEPCO.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Rakuten Viber και τη Havas Media για αυτήν την καινοτόμο καμπάνια Back-to-School”, δήλωσε η Irena Todorova, Regional Marketing Manager στην PEPCO. “Στόχος μας είναι να συνδεθούμε με τους πελάτες μας με δημιουργικό και ουσιαστικό τρόπο τρόποι, και το Viber Gems μάς επιτρέπει να κάνουμε ακριβώς αυτό.’’
O Νίκος Σύριος, Media Sales Manager | CEE στη Rakuten Viber πρόσθεσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία σε αυτή την καμπάνια με την PEPCO και τη Havas Media. Αυτή η καμπάνια δείχνει πώς η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει τη διασκέδαση και την επικοινωνία, ενώ ταυτόχρονα προωθεί το brand με δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο. Τα Viber Gems αντιπροσωπεύουν έναν καινοτόμο τρόπο για να αλληλεπιδρούν οι εταιρείες με τους χρήστες, δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες που έχουν απήχηση. Αυτή η συνεργασία δείχνει πως η πλατφόρμα μας μπορεί να φέρει τα brand πιο κοντά στο κοινό τους με ελκυστικό και αποτελεσματικό τρόπο. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε αυτή τη συνεργασία και να εξερευνήσουμε μαζί νέες ευκαιρίες».