Η LG ανακοίνωσε σήμερα ότι τα ενοποιημένα έσοδα του δεύτερου τριμήνου του 2024 ανήλθαν σε 21,69 τρισεκατομμύρια KRW (15 δισεκατομμύρια επτακόσια τριάντα δυο εκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη σε 1,20 τρισεκατομμύρια KRW (862 εκατομμύρια. επτακόσιες πενήντα χιλιάδες USD), σημειώνοντας αύξηση 8,5% και 61,2% αντίστοιχα. Πρόκειται για νέο ρεκόρ επιδόσεων β’ τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας.
Οι οικιακές συσκευές και τα εξαρτήματα οχημάτων σημείωσαν τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα μέχρι σήμερα και ήταν βασικοί παράγοντες για τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας. Οι πωλήσεις της LG από αυτούς τους δύο τομείς έφτασαν συνολικά τα 11,53 τρισεκατομμύρια KRW (8 δισεκατομμύρια τριακόσια πενήντα εννέα εκατομμύρια USD), και ήταν αυξημένες κατά 8,2% σε ετήσια βάση. Οι δύο τομείς ανέφεραν επίσης ρεκόρ λειτουργικών κερδών δεύτερου τριμήνου, ύψους 776,1 δισεκατομμυρίων KRW (562 εκατομμύρια εξακόσιες εβδομήντα δύο χιλιάδες πεντακόσια USD), το οποίο αντιπροσωπεύει αύξηση 45% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Τα αποτελέσματα αυτά αναδεικνύουν την ισορροπημένη ανάπτυξη της LG, καθώς και την ποιοτική βελτίωση της απόδοσης του ομίλου συνολικά. Η LG συνεχίζει να μετασχηματίζει το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο και επικεντρώνεται στην ταχεία ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων που εμφανίζουν μεγάλες προοπτικές.
Η ταχεία ανάπτυξη του τομέα B2B της LG συμβάλλει σημαντικά στη δημιουργία μιας επιχειρηματικής στρατηγικής με προσανατολισμό προς το μέλλον. Παρά την προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης EV, ο τομέας των κατασκευαστικών εξαρτημάτων για οχήματα συνεχίζει να αναπτύσσεται, καθώς υποστηρίζεται από μια διαφοροποιημένη βάση πελατών και ένα ισχυρό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών. Επιπλέον, ο κλάδος θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC) της LG, διερευνά ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα των υποδομών AI.
Στον τομέα B2C, η LG επιταχύνει την ενσωμάτωση νέων επιχειρηματικών μοντέλων που συνδυάζουν τις παραδοσιακές πωλήσεις hardware με προσφορές στο περιεχόμενο, υπηρεσίες και συνδρομές. Η επιχείρηση περιεχομένου και υπηρεσιών webOS στην πληροφορική και την ψυχαγωγία, με προβλεπόμενα έσοδα που θα ξεπεράσουν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (725 εκατομμύρια USD) φέτος.
Επιπλέον, η συνδρομητική δραστηριότητα αποκτά αξιοσημείωτη δυναμική. Μετά την επιτυχία που σημείωσε στην Κορέα, η LG επεκτείνει τώρα αυτό το συνδρομητικό μοντέλο διεθνώς. Πέρυσι, τα έσοδα από τις συνδρομές ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (725 εκατομμύρια USD), με την ανάπτυξη να επιταχύνεται φέτος. Τον Ιούνιο, το 36,2% των μεγάλων οικιακών συσκευών που διατέθηκαν μέσω των LG Brand Shops στην Κορέα ήταν βάσει μίσθωσης. Αυτό το πρότυπο, ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των νέων Κορεατών πελατών, εισάγεται τώρα στις παγκόσμιες αγορές. Για παράδειγμα, η LG εγκαινίασε το LG Rent-up στη Μαλαισία, προσφέροντας δυνατότητα μίσθωσης για εννέα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων πλυντηρίων ρούχων, στεγνωτηρίων και ψυγείων.
Η LG επιταχύνει επίσης την προώθηση νέων δραστηριοτήτων. Η δραστηριότητα έξυπνου εργοστασίου, η οποία συνδυάζει την τεχνογνωσία της εταιρείας στον τομέα της κατασκευής με την τεχνητή νοημοσύνη, αναμένεται να εξασφαλίσει παραγγελίες αξίας 300 δισεκατομμυρίων KRW (217 εκατομμύρια πεντακόσιες χιλιάδες USD) φέτος, επεκτείνοντας την πελατειακή της βάση σε κλάδους όπως οι ημιαγωγοί και η βιοτεχνολογία. Επιπλέον, η συνεργασία της LG με την ChargePoint, την κορυφαία εταιρεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Βόρειας Αμερικής, πρόκειται να δώσει ώθηση στην επιχείρηση φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνδυάζοντας τους φορτιστές της ChargePoint με τις διαφημιστικές λύσεις εμπορικής προβολής της LG, «LG DOOH Ads», δημιουργώντας νέες ευκαιρίες στην αγορά.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company εμφάνισε έσοδα ύψους 8,84 τρισεκατομμυρίων KRW (6 δισεκατομμύρια τετρακόσια εννιά εκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 694,4 δισεκατομμυρίων KRW (503 εκατομμύρια τετρακόσιες σαράντα χιλιάδες USD) στο δεύτερο τρίμηνο. Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 16%, σηματοδοτώντας τα ισχυρότερα λειτουργικά κέρδη δεύτερου τριμήνου μέχρι σήμερα.
Η συμβολή των νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομών και των πωλήσεων του Online Brand Shop, ενίσχυσε τις ισχυρές επιδόσεις. Ενόψει του τρίτου τριμήνου, η LG σκοπεύει να παραμείνει ευέλικτη στην προσαρμογή της στις αλλαγές της αγοράς και να συνεχίσει να επεκτείνει τους τομείς B2B, ιδίως τις HVAC και τις εντοιχιζόμενες συσκευές. Η πρόσφατη εξαγορά της πλατφόρμας έξυπνων οικιακών συσκευών Athom αναμένεται να δημιουργήσει συνέργειες στον τομέα των οικιακών συσκευών. Επιπλέον, η LG θα αξιοποιήσει τις κορυφαίες παγκόσμιες κατασκευαστικές της δυνατότητες για να εξασφαλίσει ισχυρή κερδοφορία.
Η LG Vehicle component Solutions Company πέτυχε έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 2,69 τρισεκατομμυρίων KRW (1 δισεκατομμύριο εννιακόσια πενήντα εκατομμύρια διακόσιες πενήντα χιλιάδες USD) και λειτουργικά κέρδη 81,7 δισεκατομμυρίων KRW (59 εκατομμύρια διακόσιες τριάντα δύο χιλιάδες πεντακόσια USD). Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 1% σε ετήσια βάση και το λειτουργικό κέρδος έγινε θετικό. Τα έσοδα αυτού του τριμήνου ήταν τα υψηλότερα για οποιοδήποτε τρίμηνο και το λειτουργικό κέρδος ήταν το υψηλότερο για δεύτερο τρίμηνο.
Παρά την προσωρινή ύφεση στην αγορά EV κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η LG σημείωσε ανάπτυξη, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά την αυξημένη ζήτηση για Premium προϊόντα infotainment εντός του οχήματος και σχεδιάζει να συνεχίσει να επεκτείνει την επιχείρησή της στον τομέα των εξαρτημάτων οχημάτων. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει την αύξηση των πωλήσεων νέων Premium προϊόντων, καθώς και λύσεων ασφάλειας και ευκολίας, όπως τα προηγμένα συστήματα τεχνικής υποστήριξης οδηγού, σύμφωνα με τα υφιστάμενα προγράμματα παραγγελιών.
Η LG Home Entertainment Company ανακοίνωσε έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 3,62 τρισεκατομμυρίων KRW (2 δισεκατομμύρια εξακόσια είκοσι τέσσερα εκατομμύρια πεντακόσιες χιλιάδες USD) και λειτουργικά κέρδη 97 δισεκατομμυρίων KRW (70 εκατομμύρια τριακόσιες είκοσι πέντε χιλιάδες USD). Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, λόγω της ανάκαμψης της ζήτησης στην Ευρώπη, που αποτελεί βασική αγορά για τις premium τηλεοράσεις OLED. Η ανάπτυξη συνεχίστηκε επίσης στην επιχείρηση περιεχομένου και υπηρεσιών webOS. Ωστόσο, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν λόγω του αυξημένου κόστους, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των τιμών των πάνελ LCD.
Η συνολική ζήτηση στην αγορά τηλεοράσεων αναμένεται να παρουσιάσει μέτρια αύξηση το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με πέρυσι, με τις premium τηλεοράσεις OLED να αναμένεται να έχουν καλύτερες επιδόσεις από την ευρύτερη αγορά. Η LG θα επιδιώξει να διατηρήσει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα ελαχιστοποιώντας τις επιβαρύνσεις κόστους, όπως οι αυξανόμενες τιμές των πάνελ LCD, μέσω της αύξησης των πωλήσεων των τηλεοράσεων OLED.
Η LG Business Solutions Company ανακοίνωσε έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 1,46 τρισεκατομμυρίων KRW (1 δισεκατομμύριο πενήντα οκτώ εκατομμύρια πεντακόσιες χιλιάδες USD) και λειτουργικές ζημίες ύψους 5,9 δισεκατομμυρίων KRW (4 εκατομμύρια διακόσιες εβδομήντα επτά χιλιάδες πεντακόσια USD). Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,9% σε ετήσια βάση, χάρη στις αυξημένες πωλήσεις στρατηγικών προϊόντων, όπως οι πινακίδες LED, οι ηλεκτρονικοί πίνακες και οι οθόνες παιχνιδιών. Ωστόσο, η κερδοφορία επηρεάστηκε από τις αυξήσεις του κόστους, συμπεριλαμβανομένων των τιμών των πάνελ LCD, και τις συνεχιζόμενες επενδύσεις σε αναπτυσσόμενους τομείς όπως η φόρτιση EV και η ρομποτική.
Το τρίτο τρίμηνο αναμένεται να συνεχιστεί η ανάπτυξη της αγοράς για προϊόντα υψηλής ποιότητας, όπως οι εμπορικές οθόνες και οι οθόνες παιχνιδιών. Η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην επέκταση των πωλήσεων στρατηγικών προϊόντων και στη βελτίωση της κερδοφορίας μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης των πόρων.