Η LG ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, αναφέροντας ότι τα έσοδα σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε 21,7 τρισεκατομμύρια KRW (15 δισεκατομμύρια επτακόσια τριάντα δυο εκατομμύρια. USD) και τα λειτουργικά κέρδη σε 1,19 τρισεκατομμύρια KRW (862 εκατομμύρια. επτακόσιες πενήντα χιλιάδες USD).
Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς, σημειώνοντας νέα ρεκόρ για το δεύτερο τρίμηνο. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 61,2% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας το 1 τρισεκατομμύριο KRW (725 εκατομμύρια USD) για πρώτη φορά σε δεύτερο τρίμηνο. Τα έσοδα σημείωσαν αύξηση κατά 8,5% σε σχέση με πέρυσι.
Για το πρώτο εξάμηνο του 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5,9% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 13% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα έσοδα του πρώτου εξαμήνου της LG ξεπέρασαν τα 40 τρισεκατομμύρια KRW (29 δισεκατομμύρια USD) για τρίτο συνεχόμενο έτος και τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου εξαμήνου ξεπέρασαν τα 2 τρισεκατομμύρια KRW (1 δισεκατομμύριο 450 εκατομμύρια USD)για τέταρτο συνεχόμενο έτος.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η LG διατήρησε ισορροπημένη ποιοτική ανάπτυξη σε όλες τις βασικές επιχειρήσεις και τους τομείς μελλοντικής ανάπτυξης.
Το τμήμα home appliance και air solutions συνεχίζει να ξεπερνά την ανάπτυξη του κλάδου. Ειδικότερα, το τμήμα air solutions συνέβαλε σημαντικά στην ισχυρή επίδοση του δεύτερου τριμήνου, λόγω της εποχικής ζήτησης.
Το τμήμα vehicle component solutions εστιάζει όλο και περισσότερο στις πωλήσεις προϊόντων υψηλής ποιότητας, ενώ παράλληλα προετοιμάζεται για μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης σε οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εισαγωγή του LG AlphaWare.
Στο τμήμα home entertainment, οι πωλήσεις premium τηλεοράσεων OLED στις ανεπτυγμένες αγορές ανακάμπτουν σταδιακά, παρά τις προκλήσεις από την άνοδο των τιμών των πάνελ LCD. Επιπλέον, οι αθλητικοί εκδηλώσεις στην Ευρώπη αναμένεται να δημιουργήσουν περισσότερες ευκαιρίες.
Ο τομέας των επιχειρηματικών λύσεων στοχεύει στην αγορά με Premium προϊόντα πληροφορικής, όπως ο φορητός υπολογιστής LG gram με τεχνητή νοημοσύνη και η πρώτη στον κόσμο οθόνη gaming με μεταβλητή ανάλυση και ρυθμό ανανέωσης. Το τμήμα εφαρμόζει επίσης τεχνητή νοημοσύνη σε εμπορικές οθόνες και διεισδύει στην αγορά edutech με εξατομικευμένα προϊόντα όπως ηλεκτρονικοί πίνακες. Συνεχίζονται οι προσπάθειες για την ενεργοποίηση νέων δραστηριοτήτων, όπως η ρομποτική και η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι ισχυρές αυτές επιδόσεις αποδίδονται στον στρατηγικό μετασχηματισμό της LG προς ένα επιχειρηματικό μοντέλο προσανατολισμένο στο μέλλον. Αυτή η στροφή μεγιστοποίησε το δυναμικό των υφιστάμενων δραστηριοτήτων και διευκόλυνε τις επανεπενδύσεις με στόχο την ανακάλυψη νέων κινητήριων δυνάμεων ανάπτυξης.
Το τμήμα B2B συνεχίζει να προωθεί αυτόν τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό με σταθερή ανάπτυξη. Με την Τεχνητή Νοημοσύνη να αναδεικνύεται σε κρίσιμο σημείο καμπής στον κλάδο, η επιχείρηση θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC), ιδίως στους ψύκτες, ξεκλειδώνει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στις υποδομές Τεχνητής Νοημοσύνης, σηματοδοτώντας μια θετική μελλοντική προοπτική.
Το τμήμα vehicle components, ένας άλλος πυλώνας ανάπτυξης του Β2Β, διατηρεί σταθερή ανάπτυξη χάρη στο ισχυρό σύνολο παραγγελιών και το ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει infotainment εντός του οχήματος, εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης ηλεκτρικών οχημάτων και λαμπτήρες αυτοκινήτων, παρά την προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων.
Στο τμήμα B2C, η LG ξεπερνά τις αστάθειες της αγοράς με νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες. Η συνδρομητική επιχείρηση καλύπτει σήμερα 22 προϊόντα, μειώνοντας το βάρος της αρχικής αγοράς και συνδυάζοντας λύσεις υπηρεσιών για συνεχή έσοδα. Τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες, αξιοποιούν το τεράστιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της LG ως πλατφόρμες για την προσφορά περιεχομένου και υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η LG επιταχύνει τη μετάβαση της προς ένα επιχειρηματικό μοντέλο που επικεντρώνεται στις σχέσεις με τους πελάτες. Η πρόσφατη εξαγορά της εταιρείας Athom, που διαθέτει μία πλατφόρμα για έξυπνες οικιακές συσκευές, σηματοδοτεί μια ώθηση προς την εξατομίκευση και τις προσεγγίσεις με προσανατολισμό στις υπηρεσίες στην επιχείρηση οικιακών συσκευών. Η επιχείρηση οικιακών συσκευών εστιάζει επίσης σε παραδείγματα με επίκεντρο τη λύση του χώρου και την επέκταση των συσκευών Affectionate Intelligence που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών.
Εν τω μεταξύ, το LG Channels, η κορυφαία υπηρεσία περιεχομένου webOS που προσφέρει πάνω από 3.500 δωρεάν κανάλια σε 28 χώρες, ξεπέρασε τα 50 εκατομμύρια χρήστες. Η LG επεκτείνει επίσης την επιχείρηση περιεχομένου και υπηρεσιών webOS πέρα από τις τηλεοράσεις, ώστε να συμπεριλάβει την πληροφορική και το infotainment για αυτοκίνητα.
Τα εν λόγω στοιχεία είναι προκαταρκτικά ενοποιημένα κέρδη με βάση τα K-IFRS που παρέχονται ως υπηρεσία προς τους επενδυτές πριν από τα τελικά αποτελέσματα της LG Electronics, συμπεριλαμβανομένων των καθαρών κερδών. Λεπτομέρειες σχετικά με κάθε τμήμα θα ανακοινωθούν επίσημα αργότερα αυτό το μήνα.