Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LG, William Cho, πραγματοποίησε στρατηγικής σημασίας επίσκεψη στις Ηνωμένες Πολιτείες. Κατά τη διάρκεια της παραμονή του στις ΗΠΑ, ο Cho επικεντρώθηκε σε καίρια ζητήματα, όπως η προσέλκυση ταλέντων τεχνητής νοημοσύνης υψηλού επιπέδου, η παρουσίαση του οράματος και της στρατηγικής της εταιρείας σε παγκόσμιους επενδυτές και η συμμετοχή του στο MS CEO Summit.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως κρίσιμος καταλύτης για τη μελλοντική ανάπτυξη και την καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, ο Cho είχε συζητήσεις σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη που έχει πρόσφατα αναδειχθεί ως κρίσιμο σημείο καμπής στον κλάδο. Ετησίως, η LG εισάγει στην αγορά περίπου 100 εκατομμύρια προϊόντα. Δεδομένου ότι η διάρκεια ζωής των προϊόντων είναι επτά χρόνια, υπολογίζεται ότι σχεδόν 700 εκατομμύρια προϊόντα LG χρησιμοποιούνται σήμερα παγκοσμίως.
“Το AI, το Cloud και τα Big Data αποτελούν νέες ευκαιρίες για την LG”
Ο Cho ήταν οικοδεσπότης σε ένα τεχνολογικό συνέδριο στις 11 του μήνα στο Cupertino της Καλιφόρνια. Στους βασικούς συμμετέχοντες περιλαμβάνονταν η διοικητική ομάδα του AI Lab της LG και στελέχη από διάφορες επιχειρήσεις της LG, όπως ο Park Hyoung-sei, πρόεδρος της LG Home Entertainment Company, ο Eun Seok-hyun, πρόεδρος της LG Vehicle component Solutions Company, ο Dr. Kim Byoung-hoon, CTO και αντιπρόεδρος, ο Kim Weon-bum, CHO και αντιπρόεδρος και ο Dr. Sokwoo Rhee, επικεφαλής του Κέντρου Καινοτομίας της LG στη Βόρεια Αμερική.
Στο συνέδριο συμμετείχαν επίσης πολλοί ειδικοί σε θέματα τεχνητής νοημοσύνης που εργάζονται σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και startups στο Bay Area, καθώς και ερευνητές από φημισμένα πανεπιστήμια της Βόρειας Αμερικής. Το συνέδριο επικεντρώθηκε σε συζητήσεις σχετικά με το όραμα της εταιρείας, τη στρατηγική Έρευνας και Ανάπτυξης και τη μελλοντική πορεία της τεχνολογίας AI.
Ο Cho δήλωσε: “Μπροστά στις τεκτονικές αλλαγές, όπως η ηλεκτροκίνηση και η ψηφιοποίηση, η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης, του cloud και των big data ανοίγει το δρόμο για νέες προσεγγίσεις και ευκαιρίες. Αυτές οι αναδυόμενες ευκαιρίες αποτελούν ένα νέο πιθανό σύνορο για εμάς, δεδομένης της εκτεταμένης συσσώρευσης βασικών τεχνολογιών και τεχνογνωσίας μας”.
Επίσης, παρείχε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το όραμα “Affectionate Intelligence” της LG για την τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος στη CES 2024. Ο Cho υπογράμμισε ότι “Η τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει βασικά να χρησιμοποιείται για να φροντίζει και να κατανοεί τους πελάτες, να παρέχει απτά οφέλη και να βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη”, μια αντίληψη που βρήκε βαθιά απήχηση στους παρευρισκόμενους.
«Η LG αλλάζει και από παγκόσμιος ηγέτης στις οικιακές συσκευές και τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης μετατρέπεται σε μια «Smart Life Solution Company» που επεκτείνει και διασυνδέει διάφορους τομείς και εμπειρίες των πελατών». Και πρόσθεσε: «Οραματίζομαι να συνεργαζόμαστε για να επαναπροσδιορίσουμε τα όνειρα, καθώς αναλαμβάνουμε τολμηρά εγχειρήματα, τροφοδοτούμενοι από την αισιοδοξία για ένα λαμπρότερο μέλλον και μια καλύτερη ζωή».
Στην εκδήλωση, ο CTO Kim Byung-hoon μίλησε για τα θέματα “Paradigm Shift” και «LG’s Innovation Roadmap for the Future» και ο αντιπρόεδρος Han Eun-jung του AI Lab συζήτησε το θέμα «Daily Life with AI». Καθηγητές από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας και το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης προσκλήθηκαν επίσης να παρουσιάσουν θέματα σχετικά με τη γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη και την τεχνολογία ρομποτικής. Μια συζήτηση σε πάνελ με θέμα την «Evolution of AI» προσέλκυσε επίσης σημαντικό ενδιαφέρον από τους παρευρισκόμενους.
Μετάβαση από μια κορυφαία εταιρεία οικιακών συσκευών σε μια εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής
Ο Cho ήταν επίσης ο οικοδεσπότης ενός μη-συμβατικού roadshow (NDR) στις 13 Μαΐου, όπου συνομίλησε με βασικά στελέχη επενδυτικών εταιρειών με παγκόσμια επιρροή που εδρεύουν στο Σαν Φρανσίσκο. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν η επιτάχυνση των δραστηριοτήτων B2B σε τομείς όπως τα εξαρτήματα EV, τα HVAC, οι ενσωματωμένες συσκευές και οι λύσεις σήμανσης. Η επέκταση των υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμες, όπως το webOS, και η είσοδος σε νέους τομείς για την LG, όπως η ρομποτική και η φόρτιση EV, αποτελούν επίσης αναπόσπαστο μέρος του μετασχηματισμού της εταιρείας.
Ειδικότερα, ο Cho τόνισε ότι η LG συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξη και την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στις επιχειρηματικές της δραστηριότητες.
Από την άποψη αυτή, τα σημεία επαφής με τους πελάτες της LG, τα οποία εξασφαλίζονται μέσω των 700 εκατομμυρίων συσκευών της που καλύπτουν διάφορους χώρους, από τα σπίτια μέχρι τα οχήματα και τους εμπορικούς χώρους, αποτελούν ένα σημαντικό πλεονέκτημα που δεν συγκρίνεται με άλλες παγκόσμιες εταιρείες. Ο στόχος της LG είναι να υλοποιήσει την “Affectionate Intelligence” στην καθημερινή μας ζωή, αξιοποιώντας τα εκτεταμένα δεδομένα ζωής σε πραγματικό χρόνο και την τεχνογνωσία ενορχήστρωσης συσκευών και υπηρεσιών για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιώντας τις συσκευές της ως πλατφόρμες.
Εξασφάλιση παγκόσμιων συνεργατών Τεχνητής Νοημοσύνης και ανακάλυψη νέων επιχειρηματικών ευκαιριών στη Σύνοδο Κορυφής των CEO των MS
Ο Cho συμμετείχε επίσης στο MS CEO Summit, μια κεκλισμένων των θυρών εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Σιάτλ, όπου βρίσκεται η έδρα της Microsoft, για τρεις ημέρες, από τις 14 του μηνός. Αυτή η σύνοδος κορυφής χρησιμεύει ως πλατφόρμα για τους CEOs και τους εκπροσώπους των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν ιδέες για διάφορα θέματα, συμπεριλαμβανομένου του οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος, καθώς και για τις καινούργιες τάσεις του κλάδου.
Η LG εργάζεται επιμελώς για τη δημιουργία δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης παγκόσμιας κλάσης, καθοδηγούμενη από μια “στρατηγική 3B” που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη εσωτερικών δυνατοτήτων ή στο δανεισμό και την αγορά εξωτερικών πόρων. Δεδομένων των εκτεταμένων παγκόσμιων σημείων επαφής με τους πελάτες της LG και της κατοχής τεράστιου όγκου πολύπλευρων δεδομένων και πληροφοριών για τους πελάτες της, οι ευκαιρίες για μελλοντικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας με παγκόσμια επιρροή αναμένεται να γίνουν όλο και πιο πολλές.