Η νοτιοκορεατική SK Telecom ανακοίνωσε ότι η πρότασή της για την τυποποίηση της τεχνολογίας γύρω από τα AI data centers εγκρίθηκε ως νέο ερευνητικό έργο από τον ITU-T (τον Τομέα Τυποποίησης Τηλεπικοινωνιών της Διεθνούς Ένωσης Τηλεπικοινωνιών), έναν οργανισμό του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
Η πρόταση αναμένεται πως θα ενισχύσει τη διαλειτουργικότητα και την ενσωμάτωση των τεχνολογικών στοιχείων μέσα στα κέντρα δεδομένων AI και θα παρέχει ένα τυποποιημένο πλαίσιο για τις διάφορες πτυχές της τεχνολογίας. Η πρόταση καθιερώνει τρεις κατηγορίες: Υποδομή AI, Διαχείριση και Κατανομή Πόρων.
Ο ITU-T είναι υπεύθυνος για τον συντονισμό των προτύπων για τις τηλεπικοινωνίες και αποτελείται από 900 οντότητες, από 190 χώρες μέλη. Στο Διεθνές Συνέδριο ITU-T στη Γενεύη, η SK Telecom σημείωσε ότι η ζήτηση για ένα διεθνές πρότυπο για τις τεχνολογίες που σχετίζονται με τα κέντρα δεδομένων AI ενισχύεται, λόγω της αύξησης της κίνησης και των κέντρων δεδομένων που σχετίζονται με την AI.
«Η έγκριση του νέου έργου τυποποίησής από τον ITU-T, όχι μόνο υπογραμμίζει την αναγνώριση της διεθνούς κοινότητας για τη σημασία των τεχνολογιών που σχετίζονται με τα κέντρα δεδομένων AI, αλλά επιβεβαιώνει τις εκτεταμένες δυνατότητες μας στην Έρευνα και Ανάπτυξη AI σε αυτόν τον τομέα» δήλωσε ο Lee Jong-min, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης για το Μέλλον στην SK Telecom.
«Στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε τις προδιαγραφές των προτύπων για τα κέντρα δεδομένων AI μέσω της συλλογικής εμπειρογνωμοσύνης της SK και των παγκόσμιων συνεργατών μας» συνέχισε.
Η SK Telecom επιδιώκει να γίνει μια παγκόσμια δύναμη στην AI, με αυτόν τον στόχο να αντανακλάται στις επακόλουθες επενδύσεις της. Ο Οικονομικός Διευθυντής της SKT, Kim Jin Won, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία «εντείνει τις προσπάθειες σε όλα τα μέτωπα για να μετασχηματιστεί σε μια εταιρεία AI».
Τον Ιούλιο του περασμένου έτους, η SK Telecom, η e&, η Deutsche Telecom και η Singtel σχημάτισαν το Global Telco AI Alliance, για να συνεργαστούν στη χρήση της AI γύρω από τη δημιουργία νέων εμπειριών πελάτη και επιχειρηματικών ευκαιριών.
Οι εταιρείες θα συναναπτύξουν μια πλατφόρμα Telco AI, η οποία θα χρησιμεύσει ως ο βασικός θεμέλιος λίθος για νέες υπηρεσίες AI, συμπεριλαμβανομένων ψηφιακών βοηθών και super apps. Πέρυσι, η εταιρεία επένδυσε 100 εκατομμύρια δολάρια στην Anthropic και έγινε ο τρίτος μεγαλύτερος μέτοχος στην Persona AI.