Με αφορμή το λανσάρισμα του Nova Family, η Κέλλυ Αναστασοπούλου, Mobile Executive Director της Nova, μίλησε στο Infocom και τη διαδικτυακή εκπομπή SmartTalks για τις επενδύσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία, τον στρατηγικό σχεδιασμό και την ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά.
Σύμφωνα με την κ. Αναστασοπούλου, η Nova έχει εστιάσει στις ανάγκες του πελάτη, κάτι που την οδήγησε και στην ανάπτυξη του προγράμματος Nova Family, με στόχο την ενίσχυση της συνδεσιμότητας και του οικονομικού σχεδιασμού των νοικοκυριών. Η κ. Αναστασοπούλου εξηγεί το πρωταρχικό κίνητρο πίσω από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία: «για εμάς στη Nova, ο πελάτης και οι ανάγκες του είναι πάντα στο επίκεντρο. Συνεπώς, επειδή η σύγχρονη οικογένεια θέλει να είναι πάντα συνδεδεμένη, να απολαμβάνει απεριόριστη επικοινωνία, απεριόριστα data, να ζει έντονες στιγμές και εμπειρίες, σχεδιάσαμε το Nova Family». Το πρόγραμμα, σύμφωνα με την ίδια, στοχεύει ειδικά στην ανάγκη για συνεχή και προσιτή επικοινωνία μεταξύ των μελών της οικογένειας.
Συζητώντας τα χαρακτηριστικά που εντοπίζονται στο πρόγραμμα Nova Family, η κ. Αναστασοπούλου τονίζει πως παρέχεται κάτι περισσότερο από απεριόριστη επικοινωνία. Το Nova Family «ενσωματώνει» πολλά μέλη της οικογένειας σε ένα ενιαίο πρόγραμμα, κάτι που απλοποιεί τη διαχείριση και μειώνει το κόστος: «πρακτικά, το Nova Family προσφέρει ό,τι καλύτερο έχει να δώσει η τεχνολογία σε κάθε μέλος οικογένειας, διακρατώντας, ταυτόχρονα, και εξοικονομώντας τον οικογενειακό προϋπολογισμό». Αυτή η προσέγγιση, σύμφωνα με το στέλεχος της Nova, υποδηλώνει τη δέσμευση της εταιρείας να παρέχει αξία πέρα από την απλή συνδεσιμότητα, δίνοντας έμφαση στην ευκολία χρήσης και την εξοικονόμηση χρημάτων.
Αναλυτικότερα, στα νέα προγράμματα κινητής Nova Family, ο κύριος κάτοχος του λογαριασμού επιλέγει ένα από τα παρακάτω προγράμματα: Unlimited Ομιλία&SMS+ 10 GB στα €18, Unlimited Ομιλία&SMS+ 20 GB στα €21, Unlimited All στα €27. Για κάθε πρόσθετη γραμμή που προστίθεται στο οικογενειακό πρόγραμμα, έως και 4 γραμμές, μειώνεται η τιμή για τα μέλη της οικογένειας που το επιλέγουν. Η οικογενειακή εκπτωτική πολιτική επιπλέον συνδέσεων στα προγράμματα Nova Family διαμορφώνεται ως εξής: Unlimited Ομιλία&SMS+ 10 GB στα € 16, Unlimited Ομιλία&SMS+ 20 GB στα € 18, Unlimited All στα € 21. H δομή των προγραμμάτων Nova Family «διασφαλίζει ότι κάθε επιπλέον μέλος της οικογένειας απολαμβάνει επιπλέον έκπτωση, καθιστώντας το ιδανική οικογενειακή επιλογή στην κινητή τηλεφωνία».
Όπως τονίζει η Mobile Executive Director της Nova, η εταιρική φιλοσοφία του τηλεπικοινωνιακού παρόχου περιστρέφεται γύρω από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, διασφαλίζοντας ότι όλοι οι πελάτες λαμβάνουν ίση μεταχείριση και υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Η κ. Αναστασοπούλου σημειώνει, για τη συγκεκριμένη στρατηγική: «για εμάς, η ανθρωποκεντρική προσέγγιση μετουσιώνεται στον τρόπο που βλέπουμε τους πελάτες. Άρα, νέοι και παλιοί είναι το ίδιο για μας. Μικροί, μεγάλοι είναι το ίδιο. Ιδιώτες, επιχειρηματίες είναι το ίδιο». Αυτό υπογραμμίζει την αφοσίωση της Nova στην ισότητα και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα ευρύτερο πρότυπο για τη δέσμευση του πελάτη.
Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην τηλεπικοινωνιακή αγορά, η Nova θεωρεί τα εμπόδια ως καταλύτες για την καινοτομία και την ανάπτυξη. Η κ. Αναστασοπούλου σχολιάζει την προοπτική της εταιρείας: «Στη Nova, κάθε πρόκληση τη βλέπουμε και ως ευκαιρία. Το DNA μας διέπεται από πέντε βασικές αρχές που πιστεύουμε ότι κάνουν τη διαφορά» Αυτές οι αρχές, όπως η αυθεντικότητα και η διαφάνεια, καθοδηγούν τις στρατηγικές αποφάσεις και την παρουσία της Nova στο ανταγωνιστικό τοπίο της ελληνικής τηλεπικοινωνιακής αγοράς. Άλλωστε, υπογραμμίζει πως η εταιρεία έχει επανατοποθετηθεί ως «challenger» της αγοράς. «Πρακτικά, δεσμευτήκαμε να αλλάξουμε το τρόπο που λειτουργεί η αγορά προς όφελος των τελικών συνδρομητών».
Η εταιρεία πραγματοποιεί, επίσης, σημαντικές επενδύσεις σε τεχνολογικές υποδομές, ιδίως στην επέκταση του 5G και του γρήγορου διαδικτύου σε όλη την Ελλάδα. Οι προσπάθειες αυτές αποσκοπούν στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και της προσβασιμότητας. Η ίδια δηλώνει πως «για το υπόλοιπο του 2024, συνεχίζουμε το επενδυτικό μας σχέδιο «Έχουμε κάνει commit σε ένα επενδυτικό πλάνο που αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ μέχρι το 2027. Μέχρι και το τέλος του 2023 έχουμε επενδύσει τα 500 εκατομμύρια. Η μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό το επενδυτικό πλάνο είναι η ανάπτυξη των υποδομών μας, γιατί θέλουμε να εκδημοκρατήσουμε την πρόσβαση στο 5G και την πρόσβαση σε υπερύψηλες ταχύτητες», σημειώνει χαρακτηριστικά, σε μια προσέγγιση που φέρνει τα ζητούμενα αποτελέσματα.
Βάσει αυτού του επενδυτικού σχεδίου, η Nova «έχει φτάσει 99% κάλυψη 5G στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ, στο σύνολο της Ελλάδας, της γεωγραφικής επικράτειας, βρισκόμαστε στο 78%, με στόχο να φτάσουμε το 85% μέχρι το τέλος του έτους. Την ίδια στιγμή, όσον αφορά το δικό μας δίκτυο οπτικών ινών, το FTTH όπως λέμε, καλύπτουμε αυτή τη στιγμή 300.000 νοικοκυριά, με στόχο αυτά να αυξηθούν στο 1 εκατομμύριο μέχρι τις αρχές του 2026. Και προφανώς δεν σταματάμε εκεί. Στόχος μας είναι πάντα να φέρουμε τα καλύτερα προϊόντα, τις καλύτερες υπηρεσίες, στην καλύτερη δυνατή τιμή και με τη βέλτιστη εμπειρία για τους συνδρομητές μας», καταλήγει η κ. Κέλλυ Αναστασοπούλου, Mobile Executive Director της Nova.