Μια διαμάχη οκτώ ετών, στην οποία η αμερικανική FCC απαιτούσε από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να εμφανίζουν πληροφορίες σχετικά με το κόστος, τις χρεώσεις και τις ταχύτητες των ευρυζωνικών υπηρεσιών που προσφέρουν, φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της.
Από την Τετάρτη, κάθε πάροχος -πέρα από τους μικρότερους- θα πρέπει να δημοσιεύει «διατροφικές ετικέτες» για τις ευρυζωνικές υπηρεσίες του, σε όλα τα πακέτα που προσφέρει, όπως ανακοίνωσε η ρυθμιστική αρχή. Η στόχευση της FCC για αυτές τις ετικέτες είναι ότι να επιτρέψουν στους καταναλωτές να συγκρίνουν πιο εύκολα τα σχετικά πακέτα και να αποφεύγουν τυχόν κρυφές χρεώσεις.
Κάθε ετικέτα θα περιλαμβάνει το μηνιαίο κόστος του πακέτου, λεπτομέρειες για τα επιτρεπόμενα δεδομένα, ταχύτητες και συνδέσμους για να μάθει ο ενδιαφερόμενος για τυχόν διαθέσιμες εκπτώσεις ή πακέτα. Θα πρέπει επίσης να παρατίθενται σύνδεσμοι προς πρακτικές διαχείρισης δικτύου και πολιτικές απορρήτου. Οι ετικέτες θα πρέπει να εμφανίζονται τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα φυσικά καταστήματα.
Οι περισσότερες από αυτές τις πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο κοινό, αλλά απαιτούν χρόνο και έρευνα για να τις εντοπίσει ο μέσος καταναλωτής. Στο παρελθόν, η αγορά διαφήμιζε ταχύτητες που δεν αντιστοιχούσαν στις πραγματικές, που είναι διαθέσιμες για τους περισσότερους πελάτες. Οι νέες ετικέτες αναμένεται πως θα περιορίσουν αυτή την πρακτική, καθώς οι πάροχοι καλούνται τώρα να αναφέρουν τις «τυπικές» ταχύτητες download και upload με κάθε πρόγραμμα.
Μέχρι στιγμής, οι Verizon, Google Fiber και T-Mobile είχαν διαθέσει ετικέτες πριν από τη λήξη της προθεσμίας. Αν και η επίσημη προθεσμία συμμόρφωσης της FCC ήταν η 10η Απριλίου, οι μικροί ISP (με λιγότερες από 100.000 γραμμές) έχουν προθεσμία έως τις 10 Οκτωβρίου για να τις εφαρμόσουν.