Στο πλαίσιο του MWC 2024, ο Νίκος Πάρδας, Routing & Operations Director της M-STAT, μίλησε στο Infocom για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία, τονίζοντας πως «έχοντας θέσει ως επόμενο στόχο την εδραίωσή της στην διεθνή αγορά, δημιούργησε μια νέα, δυναμική ομάδα εξειδικευμένων στελεχών, η οποία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην επέκταση του δικτύου συνεργατών σε όλο τον κόσμο».
Μιλήστε μας για τα καινοτόμα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αναπτύσσει η M-STAT αυτήν τη στιγμή και για το πώς αυτά καλύπτουν τις ανάγκες της αγοράς.
Η M-STAT είναι ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους στον τομέα του Μobile Marketing στην ελληνική αγορά. Με πάνω από 2 δεκαετίες εμπειρία και τεχνογνωσία παρέχει λύσεις μαζικής επικοινωνίας σε επιχειρήσεις που αναζητούν άμεση και αποτελεσματική επαφή με τους πελάτες.
Έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή Οmni Channel πλατφόρμα μηνυμάτων (Omni) που προσφέρει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας (SMS, Viber, Push Notifications, E-mail).
Oι υπηρεσίες της υποστηρίζουν τις πιο σύγχρονες και καινοτόμες τεχνολογίες, που εξασφαλίζουν υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, ασφάλεια και σίγουρη παραδοσιμότητα μηνυμάτων. Για τη διασφάλιση των υψηλών Standards ποιότητας και ασφάλειας των υπηρεσιών, τηρεί τα διεθνή πρότυπα ΙSO 9001 & ΙSO 27001.
Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην τεχνολογία αλλά και τις ανάγκες της αγοράς, σε τοπικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, η Μ-STAT διαρκώς βελτιώνει την γκάμα των προϊόντων της, ενώ παράλληλα επενδύει στην ανάπτυξη νέων, προκειμένου να ικανοποιεί και να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών της.
Ποιοι είναι οι κύριοι στόχοι και προσδοκίες που στοχεύει να πετύχει η εταιρεία, με τη συμμετοχή της στο φετινόMWC Barcelona;
Η φετινή συμμετοχή χαρακτηρίστηκε από ιδιαίτερη εξωστρέφεια, στο πλαίσιο μιας στρατηγικής κίνησης που στόχο είχε να ενισχύσει την παρουσία της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά. Στην έκθεση παρευρέθηκε μια νέα, δυναμική ομάδα εξειδικευμένων στελεχών, η οποία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην επέκταση του δικτύου συνεργατών σε όλο τον κόσμο, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα κορυφαία ποιότητα και ασφάλεια στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η Μ-STAT προχωρά πυρετωδώς στην ολοκλήρωση νέων, στρατηγικών συνεργασιών που θα τη φέρουν ακόμα πιο κοντά στον στόχο που έχει θέσει για την εδραίωσή της στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.
Κοιτάζοντας προς το μέλλον, ποιες είναι οι βασικές τάσεις και τεχνολογίες στις οποίες εστιάζει η M-STAT για να παραμείνει μπροστά από τις εξελίξεις στον τομέα των mobile υπηρεσιών;
Η M-STAT, ως πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα των mobile υπηρεσιών στην Ελλάδα, εστιάζει διαρκώς στις νέες τάσεις και τεχνολογίες, διασφαλίζοντας την ηγετική της θέση στο χώρο.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για την ανάπτυξη chatbot, οι οποίες αναδιαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες τους.
Εστιάζοντας στην εξατομίκευση, την υιοθέτηση NLP, την πολυκαναλική υποστήριξη, τον συνδυασμό με άλλες τεχνολογίες, και την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών, η M-STAT εξασφαλίζει στους πελάτες της την καλύτερη δυνατή εμπειρία μέσω chatbot.
Αξιοποιώντας τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) και machine learning (ML), τα chatbots της M-STAT μαθαίνουν από κάθε αλληλεπίδραση, προσφέροντας μια ολοένα και πιο εξατομικευμένη εμπειρία, χτίζοντας ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες.
Δημοσιογραφική αποστολή στην Βαρκελώνη: Δημήτρης Σκιάννης, Πέτρος Κυπραίος, Βλάσης Αμανατίδης. Επιμέλεια κειμένου: Χρήστος Κοτσακάς