Η LG ενισχύει τη στρατηγική συνεργασία της με την Meta, με στόχο να επιταχύνει την ανάπτυξη της εκτεταμένης πραγματικότητας (XR). Ο στόχος είναι να ενωθούν οι δυνάμεις των δύο εταιρειών σε προϊόντα, περιεχόμενο, υπηρεσίες και πλατφόρμες ώστε να προωθήσουν από κοινού την καινοτομία στην εμπειρία των πελατών στον αναπτυσσόμενο ψηφιακό χώρο.
Ανάπτυξη συνεργασίας XR με Meta
Στις 28 Φεβρουαρίου, η ηγεσία της LG, συμπεριλαμβανομένου του CEO William Cho και του Park Hyoung-sei, προέδρου της Home Entertainment Company, συναντήθηκε με τον ιδρυτή και CEO της Meta, Mark Zuckerberg στους LG Twin Towers στο Yeouido της Σεούλ. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν επιχειρηματικές στρατηγικές και εκτιμήσεις για την ανάπτυξη συσκευών XR επόμενης γενιάς. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Cho, δοκιμάζοντας τα ακουστικά Meta Quest 3 και τα έξυπνα γυαλιά Meta της Ray-Ban, εξέφρασε έντονο ενδιαφέρον για τις επιδείξεις προηγμένης τεχνολογίας της Meta, εστιάζοντας κυρίως στα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα της Meta και στις δυνατότητές της για την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης σε συσκευές.
Ανοίγοντας τον δρόμο στις εμπειρίες εκτεταμένης πραγματικότητας επόμενης γενιάς
Η LG οραματίζεται ότι, ενώνοντας την πλατφόρμα της Meta με τις δικές της δυνατότητες περιεχομένου/υπηρεσιών από τον τομέα της τηλεόρασης, μπορεί να δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό «περιβάλλον» στον τομέα XR. Η συγχώνευση των ποικίλων βασικών τεχνολογικών στοιχείων της Meta με τις δυνατότητες της LG σε προϊόντα και ποιότητα τελευταίας τεχνολογίας υπόσχεται σημαντικές συνέργειες στην ανάπτυξη συσκευών XR επόμενης γενιάς.
Οι συσκευές XR χαρακτηρίζονται ως προσωπικές συσκευές επόμενης γενιάς ικανές να ξεπεράσουν τους περιορισμούς των κινητών τηλεφώνων. Οι φορητές συσκευές προσφέρουν τη δυνατότητα σημαντικής διεύρυνσης των αλληλεπιδράσεων. Ο διευθύνων σύμβουλος Cho σημείωσε προηγουμένως: “Βλέπουμε ευκαιρίες για προσωπικές συσκευές επόμενης γενιάς στην επιχειρηματική αρένα XR”.
Συνεχής ενίσχυση του χαρτοφυλακίου μέσω της επιλογής και της συγκέντρωσης
Τα τελευταία χρόνια, η LG έχει επικεντρώσει στρατηγικά τους πόρους της σε πολλά υποσχόμενους μελλοντικούς τομείς. Η συνεργασία με τη Meta ευθυγραμμίζεται με αυτή τη στρατηγική, με στόχο την καινοτομία στις εμπειρίες των πελατών στον μελλοντικό εικονικό χώρο, προβλέποντας την πλήρη ανάπτυξη της αγοράς XR.
Πέρυσι, η LG παρουσίασε το μελλοντικό της όραμα 2030, περιγράφοντας τον μακροπρόθεσμο στόχο της να εξελιχθεί σε Smart Life Solution Company που μπορεί να συνδέει απρόσκοπτα και να επεκτείνει τις εμπειρίες των πελατών σε διάφορους τομείς, όπως το σπίτι, το εμπόριο, η κινητικότητα και οι εικονικοί χώροι. Στο πλαίσιο μιας οργανωτικής αναδιοργάνωσης στο τέλος του έτους, δημιουργήθηκε μια ειδική επιχειρηματική μονάδα XR εντός της Home Entertainment Company για να επιταχύνει την επιδίωξη νέων εγχειρημάτων στην εικονική σκηνή.