Τις τάσεις στο χώρο της αξιοποίησης των εφαρμογών επικοινωνίας από τις επιχειρήσεις παρουσίασαν η Apifon, η καινοτόμος εταιρεία τεχνολογίας που αναπτύσσει υπηρεσίες business messaging, και η Rakuten Viber, σε ειδική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Ιανουαρίου στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rakuten Viber, Ofir Eyal, στελέχη της εταιρείας, καθώς και εκπρόσωποι της Apifon αναφέρθηκαν στις τελευταίες εξελίξεις και στις νέες υπηρεσίες και εφαρμογές business messaging, ενώ οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν απευθείας με υψηλόβαθμα στελέχη των δύο εταιρειών.
Η εκδήλωση επισφράγισε τη στενή σχέση μεταξύ των δύο εταιρειών και το κοινό όραμα που μοιράζονται για την εξέλιξη του business messaging και της παροχής επιπλέον δυνατοτήτων στις επιχειρήσεις για τη βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες τους.
“Έχουμε κοινούς στόχους, μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για περισσότερα από 8 χρόνια”, τόνισε ο κ. Eyal κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, εστιάζοντας στην ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης προς την ελληνική εταιρεία καθώς και στις προοπτικές που φέρνουν οι νέες εφαρμογές του Viber, το οποίο εξελίσσεται σε ένα super app.
Ένα από τα θέματα που κυριάρχησαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ήταν οι προηγμένες δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα της Apifon παρέχοντας το πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις να συγκεντρώνουν και να διαχειρίζονται από ένα σημείο όλα τα δεδομένα τους, ενώ με τη λειτουργία της «έξυπνης» τμηματοποίησης είναι σε θέση να στείλουν το κατάλληλο Viber μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή, στο κατάλληλο κοινό, προσωποποιώντας την επικοινωνία μαζί τους και αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία.
«Η συνεργασία μας με τη Rakuten Viber αποτελεί ένα από τα ορόσημα για την εταιρεία μας. Η μέχρι τώρα πορεία της αποδεικνύει ότι όταν δύο εταιρείες μοιράζονται κοινά οράματα και στόχους, τότε τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Apifon.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το λανσάρισμα της υπηρεσίας Viber Business Calls, ενώ συζητήθηκαν οι νέες τάσεις της αγοράς, καθώς και το πως έχουν επηρεάσει τις ελληνικές επιχειρήσεις οι πρόσφατα ανακοινωθείσες υπηρεσίες της Rakuten Viber για μικρές και μεγάλες εταιρείες.