Ο GSMA προχωρά σε συνεργασία με την IBM, για να υποστηρίξει την υιοθέτηση λύσεων generative τεχνητής νοημοσύνης στις τηλεπικοινωνίες, μέσω δύο πρωτοβουλιών που έχουν σχεδιαστεί για να γεφυρώσουν το κενό στις δεξιότητες και να οδηγήσουν σε νέα «use cases».
Η βιομηχανική ένωση δήλωσε ότι θα συνεργαστεί με την IBM μέσω ενός αποκλειστικού προγράμματος, του πρώτου σε μια νέα σειρά μαθημάτων που αναπτύχθηκαν από το εκπαιδευτικό τμήμα GSMA Advance για να προετοιμάσουν τους ηγέτες των τηλεπικοινωνιών για την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιάστηκε για στελέχη των τηλεπικοινωνιών, εξοπλίζοντας τα μέλη του GSMA με μια σειρά από δεξιότητες και γνώσεις, ώστε να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την GenAI μέσω της AI που προσφέρει η IBM και της πλατφόρμας δεδομένων watsonx.
Οι δύο οργανισμοί πιστεύουν ότι η generative τεχνητή νοημοσύνη διαθέτει «τεράστιες δυνατότητες» για τη βελτίωση όλων των τρόπων λειτουργίας και αφοσίωσης των πελατών, συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτησης, της βελτιστοποίησης του IT και του δικτύου.
Ο CTO του GSMA, Alex Sinclair, δήλωσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη παρέχει τεράστιες ευκαιρίες στη βιομηχανία των τηλεπικοινωνιών και τις κοινωνίες, αλλά πρόσθεσε ότι είναι σημαντικό να εκδημοκρατιστεί η τεχνολογία για να διασφαλιστεί ότι θα ωφεληθούν όλα τα μέρη.
«Η πρόσβαση των παρόχων σε εργαλεία και γνώσεις τεχνητής νοημοσύνης, παράλληλα με τις απαραίτητες δεξιότητες, πρόσβαση και εκπαίδευση, είναι το κλειδί για την επίτευξη αυτού του στόχου», πρόσθεσε.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα GSMA Advance, που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, θα πραγματοποιηθεί σε πέντε γραφεία της IBM στα ΗΑΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Μεξικό, τις ΗΠΑ και τη Νότια Κορέα. Θα είναι επίσης διαθέσιμο και ένα διαδικτυακό πρόγραμμα.
Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια του GSMA Advance καλύπτουν τομείς όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η κυβερνοασφάλεια, η πολιτική φάσματος και το GSMA Open Gateway.